Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069052/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00136255/01 - Wynik z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie systemu rekrutacji do żłobków i jego utrzymanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 71 777 90 23
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kozyra@cui.wroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi i dostawy informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077955
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00069052/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
2. Zmiany Umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji Umowy, gdy jest ona spowodowana:
a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) innymi przyczynami niezależnymi od obu Stron Umowy;
c) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację Umowy;
d) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególności gdy jest następstwem działań polegających na przekroczeniu zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., skutkujących niemożliwością wykonania w terminie Umowy;
e) koniecznością wprowadzenia ewentualnych zmian dodatkowych lub zamiennych;
f) wystąpieniem siły wyższej np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej; przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
g) wykonaniem Etapów od I do III umowy w terminie innym, niż określono w § 3 ust. 2, w wyniku czego zmianie uległ termin rozpoczęcia Etapu IV;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową z uwagi na stwierdzenie braku konieczności wykonywania części przedmiotu Umowy,
3) zmiany sposobu realizacji Umowy wynikających z konieczności zastosowania zamiennych sposobów wykonania Umowy, której nie można było wcześniej przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, jeżeli konieczność tej zmiany nie jest zawiniona przez Strony i nie spowoduje obniżenia jakości i funkcjonalności przedmiotu Umowy;
4) zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego – zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Umowy, w szczególności przyspieszające realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na realizację Umowy, bądź zwiększające użyteczność przedmiotu Umowy,
z zastrzeżeniem, że wprowadzenie takich zmian nie może wpływać na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy ani nie może prowadzić do stanu, w którym przedmiot Umowy nie spełniałby wymagań określonych w Umowie, w tym w OPZ;
5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
3. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 Umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- na zasadach i w sposób określony w ust. 4 - 14, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 3 pkt. 1) będzie odnosić się wyłącznie do części Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 1) wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się,
a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Ze względu na ograniczenia platformy e-zamówienia (4000 znaków), pozostałe warunki wprowadzenia zmian zostały zamieszczone w dokumentach postępowania - załącznik nr 8 do SWZ -Projekt umowy
Po zmianie:
2. Zmiany Umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji Umowy, gdy jest ona spowodowana:
a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) innymi przyczynami niezależnymi od obu Stron Umowy;
c) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację Umowy;
d) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególności gdy jest następstwem działań polegających na przekroczeniu zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., skutkujących niemożliwością wykonania w terminie Umowy;
e) koniecznością wprowadzenia ewentualnych zmian dodatkowych lub zamiennych;
f) wystąpieniem siły wyższej np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej; przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
g) wykonaniem Etapów od I do III umowy w terminie innym, niż określono w § 3 ust. 2, w wyniku czego zmianie uległ termin rozpoczęcia Etapu IV;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową z uwagi na stwierdzenie braku konieczności wykonywania części przedmiotu Umowy,
3) zmiany sposobu realizacji Umowy wynikających z konieczności zastosowania zamiennych sposobów wykonania Umowy, której nie można było wcześniej przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, jeżeli konieczność tej zmiany nie jest zawiniona przez Strony i nie spowoduje obniżenia jakości i funkcjonalności przedmiotu Umowy;
4) zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego – zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Umowy, w szczególności przyspieszające realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na realizację Umowy, bądź zwiększające użyteczność przedmiotu Umowy,
z zastrzeżeniem, że wprowadzenie takich zmian nie może wpływać na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy ani nie może prowadzić do stanu, w którym przedmiot Umowy nie spełniałby wymagań określonych w Umowie, w tym w OPZ;
5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
3. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 Umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- na zasadach i w sposób określony w ust. 4 - 14, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
Ze względu na ograniczenia platformy e-zamówienia (4000 znaków), pozostałe warunki wprowadzenia zmian zostały zamieszczone w dokumentach postępowania - załącznik nr 8 do SWZ -Projekt umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-08 11:00
Po zmianie:
2022-03-10 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-08 11:30
Po zmianie:
2022-03-10 08:15
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- Zaprojektuj i wybuduj wykonanie infrastruktury technicznej związanej z wytwarzaniem energii elektrycznej na dachu w części C budynku L1 Politechniki Wrocławskiej - ul. Na Grobli 15 we Wrocławiu
- Wykonanie i dostawa odzieży i artykułów sportowych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
- "Montaż urządzeń myjni i malarni sprzętu remontowanego" w ramach dokończenia zadania "Budowa budynku myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Jastrzębiu" - zadanie nr 22094
- "Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy i remontu budynku Szkoły Podstawowej nr 14 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Zachodniej 2 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Asystent lekarza / narzędzie do podsumowywania wywiadów
- Objęcie nadzorem autorskim, serwisem i monitoringiem systemu informatycznego użytkowanego w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- "Cyfryzacja i elektronizacja usług publicznych w Gminie Poniatowa na terenie MOF Opole Lubelskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





