Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00020103/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
- 2025/BZP 00041001/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowe pakiety medyczne dla pracowników FINA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILMOTEKA NARODOWA - INSTYTUT AUDIOWIZUALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367467328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wałbrzyska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-739
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@fina.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://fina.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://fina.logintrade.net/zapytania_email,180388,b2a95209cb44cf28f26ee8da6111b7bf.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowe pakiety medyczne dla pracowników FINA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea47295b-d98a-4e2d-8eff-d2f4d788087c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00077922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 699372,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowe pakiety medyczne dla pracowników FINA. Część I dotyczy usług z zakresu medycyny pracy w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowe pakiety medyczne dla pracowników FINA. Część II dotyczy usług z zakresu medycyny pracy w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowe pakiety medyczne dla pracowników FINA. Część III dotyczy dodatkowych pakietów medycznych dla pracowników FINA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 531372,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1588,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242593360
7.3.3) Ulica: Słomińskiego 19 lok.524
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85752,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85752,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242593360
7.3.3) Ulica: Słomińskiego 19 lok.524
7.3.4) Miejscowość: warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242593360
7.3.3) Ulica: Słomińskiego 19 lok. 524
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
- ZAJĘCIA FIZJOTERAPEUTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepień ochronnych
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, psychodietetycznego, doradztwa prawnego dla uczestników Projektu "Regionalne Centrum Kryzysowe"
- Świadczenie usług medycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Świadczenie opieki zdrowotnej dla pracowników Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej w formie ubezpieczenia lub abonamentu medycznego
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.