eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › USŁUGA Z ZAKRESU ZAGOSPODAROWANIA LASU ORAZ POZYSKANIA I ZRYWKI DREWNA W LASACH MIENIA KOMUNALNEGO GMINY LUBACZÓW W ROKU 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA Z ZAKRESU ZAGOSPODAROWANIA LASU ORAZ POZYSKANIA I ZRYWKI DREWNA W LASACH MIENIA KOMUNALNEGO GMINY LUBACZÓW W ROKU 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 632 16 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

urzad@lubaczow.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA Z ZAKRESU ZAGOSPODAROWANIA LASU ORAZ POZYSKANIA I ZRYWKI DREWNA W LASACH MIENIA KOMUNALNEGO GMINY LUBACZÓW W ROKU 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f495f78e-7ab9-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030627/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGA Z ZAKRESU ZAGOSPODAROWANIA LASU ORAZ POZYSKANIA I ZRYWKI DREWNA W LASACH MIENIA KOMUNALNEGO GMINY LUBACZÓW W ROKU 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031021/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365740,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem
w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące usługa z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2022
12.2. Opis oraz sposób realizacji zamówienia
Zadanie Nr 1 - Zagospodarowanie lasu oraz pozyskanie i zrywka drewna, pakiet I, w następującym zakresie:.

Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna dotyczy obrębów:
Szczutków (część)
Krowica Sama (część)
Lisie Jamy
Młodów
Borowa Góra (część)
Budomierz (część)
Opaka
Basznia Dolna
Tymce (część)
Załuże

Usługi z zakresu ochrony lasu dotyczy obrębów:
Szczutków
Krowica Sama
Borowa Góra
Opaka
Basznia Dolna


Usługa do wykonania
Ilość (wielkość)
- pozyskanie drewna wielkowymiarowego 1550 m3
- pozyskanie drewna średniowymiarowego 550 m3
- zrywka drewna wielkowymiarowego 1550 m3
- zrywka drewna średniowymiarowego 550 m3
- chemiczne zabezpieczanie upraw 10 ha

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 185185,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 - Zagospodarowanie lasu oraz pozyskanie i zrywka drewna, pakiet II,
w następującym zakresie:

Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna dotyczy obrębów:
Szczutków (część)
Krowica Sama (część)
Borowa Góra (część)
Budomierz (część)
Tymce (część)
Krowica Lasowa
Basznia Górna
Podlesie

Usługi z zakresu hodowli lasu dotyczy obrębów:
Szczutków
Krowica Sama
Krowica Lasowa
Opaka
Budomierz
Borowa Góra
Tymce
Młodów
Basznia Dolna
Lisie Jamy
Załuże




Usługi z zakresu ochrony lasu dotyczy obrębów:
Krowica Sama
Krowica Lasowa
Basznia Dolna



Usługa do wykonania
Ilość (wielkość)
- orka pojedyncza zrębów 6,80 ha
- orka podwójna zrębów lub z wywyższeniem 3,50 ha
- oczyszczanie powierzchni zrębowej 10,30 ha
- sadzenie pod kostur (sadzonki jednolatki) 20,0 tys. szt.
- sadzenie w jamkę (sadzonki wielolatka) 35,0 tys. szt.
- pozyskanie drewna wielkowymiarowego 450 m3
- pozyskanie drewna średniowymiarowego 450 m3
- zrywka drewna wielkowymiarowego 450 m3
- zrywka drewna średniowymiarowego 450 m3
- transport, załadunek, rozładunek sadzonek 55,0 tyś. szt. sadz.
- pielęgnacja upraw (wykaszanie chwastów) 17,00ha
- wykonanie czyszczeń wczesnych upraw 5,5 ha
- wykonanie czyszczeń późnych w młodnikach 16,5 ha
- demontaż starych ogrodzeń 1300mb
- grodzenie upraw 1300mb
- chemiczne zabezpieczanie upraw 3,50 ha

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 180555,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199368,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199368,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199368,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych sp. z o. o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 793-162-85-37

7.3.3) Ulica: Mokrzyca 83

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199368,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208263,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212380,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208263,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Krzysztof Furgała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 793 144 35 59

7.3.3) Ulica: Wólka Krowicka 135,

7.3.4) Miejscowość: Krowica Sama

7.3.5) Kod pocztowy: 37-625

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208263,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.