eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Budowa stacji uzdatniania wody w Gródku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w Gródku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 10

1.5.2.) Miejscowość: Drzycim

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523317079

1.5.8.) Numer faksu: 523317079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody w Gródku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1774a9f6-7932-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa stacji uzdatniania wody w Gródku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026414/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1433136,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji uzdatniania wody w Gródku, na działce ewidencyjnej nr 7/1, obręb Gródek, polegająca na:
• budowie budynku SUW - budynek kształtu litery L, parterowy, niepodpiwniczony, obiekt o tradycyjnej konstrukcji, murowanej z bloczków gazobetonu i stropie gęstożebrowym, z dachem jednospadowym o spadku 5º, o powierzchni zabudowy 115,69 m2;
• budowie odstojnika wód popłuczynach o wymiarach 7,50 m x 4,50 m x 2,57 m, żelbetonowego, częściowo zakopanego w ziemi;
• budowie nadziemnego stalowego zbiornika retencyjnego wody o średnicy zewnętrznej Ø 5,0 m, ocieplony wełną mineralną w płaszczu z blachy stalowej trapezowej, powlekanej, posadowiony na żelbetonowym fundamencie;
• wykonaniu instalacji technologicznej uzdatniania wody w oparciu o dwustopniowy system filtracji;
• montaż agregatu prądotwórczego;
• zagospodarowanie terenu poprzez rozbiórkę istniejącego ogrodzenia, budowę nowego ogrodzenia z bramą i furtką obejmujące całą działkę z paneli stalowych z prętów ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze niebieskim na stalowych słupach i betonowym cokole, wykonanie podjazdu do bramy do budynku stacji, odstojnika i zbiornika retenycjnego o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o kolorze brązowym, o powierzchni około 632 m2;
• rozbiórce istniejącego budynku SUW po wybudowaniu nowego budynku stacji;

UWAGA!
W ramach realizacji zadania Wykonawca nie wykona zasilania oraz utwardzenia terenu do studni nr 4, (planowana likwidacja studni nr 4) w zamian wykona zasilanie oraz utwardzenie terenu do studni nr 5, w której zamontowany jest agregat pompowy o mocy 15 kW (lokalizacja studni na załączonej mapie podglądowej).

Zainstalowany przez Wykonawcę, w ramach realizacji zamówienia, system kontrolno-sterowniczy ma zapewniać informowanie poprzez SMS o zdarzeniach awaryjnych (np. brak zasilania, powrót zasilania, suchobieg i inne zdarzenia). System ma zawierać powiadomienia SMS o ilości dobowej wydobytej wody surowej.

Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy, opracować i uzgodnić z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy – szczegóły zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ
Z uwagi, na fakt, iż roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest tak zaplanować roboty, aby w pełni zabezpieczyć dostawy wody na potrzeby instalacji wodociągowej obsługiwanej przez SUW. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłości pracy hydroforni (ciągły proces uzdatniania wody w trakcie prowadzonych robót). Parametry wody uzdatnianej podczas przebudowy układu technologicznego powinny być poddawane kontroli i uzgodnione z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Świeciu;

W przypadku przekroczenia parametrów bakteriologicznych wody uzdatnianej podczas przebudowy układu technologicznego, zamknięcia wodociągu przez z Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Świeciu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania mieszkańcom gminy Drzycim wody na własny koszt.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania niezbędnych robót tymczasowych, towarzyszących, zabezpieczeniowych niezbędnych do zrealizowania robót podstawowych;
2) wykonania wszelkich niezbędnych opracowań koniecznych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie;
3) wykonania wszelkich koniecznych badań, rozruchów, analiz, prób, testów itp. niezbędnych przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymaganych przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego;
4) wykonania niezbędnych instrukcji eksploatacyjnych oraz przeszkolenie personelu użytkowania SUW;
5) uzyskania na rzecz użytkownika SUW - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Drzycimiu decyzji Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającej SUW do użytkowania i eksploatacji;
6) uzyskania jakości wody po uzdatnieniu zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. z 2017, poz. 2294 z późn. zm.).
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia, polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Nierozdzielenie zadania przyczyni się do lepszej organizacji budowy, sprawniejszej koordynacji nadzoru a dodatkowo pozwoli otrzymać jedną gwarancję wykonania na całość robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3044250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3044250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3044250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część budowlana, część sanitarna, część elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3044250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.