eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.679.900,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.679.900,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.679.900,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b935e436-7d47-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037741/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.679.900,00 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.679.900,00 zł. (słownie: cztery miliony sześćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Kwota kredytu przekazana (wypłacona) zostanie Zamawiającemu po zawarciu umowy do 16 stycznia 2023 r. w jednej transzy zgodnych z dyspozycją Zamawiającego w terminie 2 dni od daty jej wystawienia.
Okres kredytowania do 31 grudnia 2035 r.
Pierwsza rata spłaty kredytu – 31.03.2027 r. a ostatnia 31.12.2035 r. wg poniższego harmonogramu spłat:
1. do dnia 31.03.2027 r. 94.975,00 zł.
2. do dnia 30.06.2027 r. 94.975,00 zł.
3. do dnia 30.09.2027 r. 94.975,00 zł.
4. do dnia 31.12.2027 r. 94.975,00 zł.
5. do dnia 31.03.2028 r. 125.000,00 zł.
6. do dnia 30.06.2028 r. 125.000,00 zł.
7. do dnia 30.09.2028 r. 125.000,00 zł.
8. do dnia 31.12.2028 r. 125.000,00 zł.
9. do dnia 31.03.2029 r. 125.000,00 zł.
10. do dnia 30.06.2029 r. 125.000,00 zł.
11. do dnia 30.09.2029 r. 125.000,00 zł.
12. do dnia 31.12.2029 r. 125.000,00 zł.
13. do dnia 31.03.2030 r. 125.000,00 zł.
14. do dnia 30.06.2030 r. 125.000,00 zł.
15. do dnia 30.09.2030 r. 125.000,00 zł.
16. do dnia 31.12.2030 r. 125.000,00 zł.
17. do dnia 31.03.2031 r. 125.000,00 zł.
18. do dnia 30.06.2031 r. 125.000,00 zł.
19. do dnia 30.09.2031 r. 125.000,00 zł.
20. do dnia 31.12.2031 r. 125.000,00 zł.
21. do dnia 31.03.2032 r. 108.750,00 zł.
22. do dnia 30.06.2032 r. 108.750,00 zł.
23. do dnia 30.09.2032 r. 108.750,00 zł.
24. do dnia 31.12.2032 r. 108.750,00 zł.
25. do dnia 31.03.2033 r. 108.750,00 zł.
26. do dnia 30.06.2033 r. 108.750,00 zł.
27. do dnia 30.09.2033 r. 108.750,00 zł.
28. do dnia 31.12.2033 r. 108.750,00 zł.
29. do dnia 31.03.2034 r. 127.500,00 zł.
30. do dnia 30.06.2034 r. 127.500,00 zł.
31. do dnia 30.09.2034 r. 127.500,00 zł.
32. do dnia 31.12.2034 r. 127.500,00 zł.
33. do dnia 31.03.2035 r. 230.000,00 zł.
34. do dnia 30.06.2035 r. 230.000,00 zł.
35. do dnia 30.09.2035 r. 230.000,00 zł.
36. do dnia 31.12.2035 r. 230.000,00 zł.
Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne po zakończeniu kwartału kalendarzowego w terminie 10 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału, przy czym:
1) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty kredytu i kończy się 31.03.2023 r.;
2) kolejne kwartalne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego;
3) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu.
4) ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu.
Oprocentowanie kredytu powinno być liczone w stosunku rocznym w oparciu o zmienną średnią stawkę WIBOR za trzy miesiące (3M) z poprzedniego kwartału
tj. od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r. (7,21 %) powiększone o stałą marżę wykonawcy.
Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.