eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Usługi przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077366 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki_IZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc8d4828-beae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030509/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Szkolenia i kursy zawodowe dla uczniów w ramach Kontraktu Samorządowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 8 Edukacja Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378312,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawalniczy z certyfikatem MAG 135
a) Kurs trwa 145 godz.
Metody i formy prowadzenia: (szkolenie praktyczne i teoretyczne, badania lekarskie, materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny – zaświadczenie MEN, egzamin zewnętrzny IS Gliwice – uprawnienia – książeczka spawacza i certyfikat).
b) Liczba uczestników: 8 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem podnoszącym kwalifikacje.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24522,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs obsługi obrabiarek CNC z certyfikatem
a) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 8 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem podnoszącym kwalifikacje.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24640,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs online Twoja firma w Internecie
a) Kurs trwa 30 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem podnoszącym kwalifikacje.
g) Kurs odbędzie się w online.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7463,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs uprawnienia energetyczne do 1 kV
a) Szkolenie 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 14 osób (7 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 2
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8992,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs wizażu I i II stopnia
a) Szkolenie trwa 10 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs fryzjerstwa - nowoczesne technologie
a) Szkolenie trwa 10 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6771,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawo jazdy kat. B
a) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Wykonawca zapewni badania lekarskie.
f) Wykonawca zapewni egzamin państwowy praktyczny i teoretyczny.
g) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
h) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
i) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23274,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operator suwnic – dla zawodu logistyk, sprzedawca
a) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 15 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 22180,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie z AUTO CAD - stopień I
a) Szkolenie trwa 20 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 12 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają certyfikat oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12369,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs w zawodzie operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy uprawnień (koparko-ładowarki)
a) Kurs trwa 134 godz.
Metody i formy prowadzenia: szkolenie praktyczne i teoretyczne, badania lekarskie, materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny – zaświadczenie MEN, egzamin zewnętrzny IMBiGS – uprawnienia - książka operatora.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 32005,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawo jazdy kat. B – dla zawodu technik architektury krajobrazu
a) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 5 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Wykonawca zapewni badania lekarskie.
f) Wykonawca zapewni egzamin państwowy praktyczny i teoretyczny.
g) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
h) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
i) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23274,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs specjalista kadr i płac – ComarchERP Optima – dla zawodu technik ekonomista
a) Kurs 32 godz. (16 godzin x 2 grupy = 32 godziny)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8588,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie Komputerowe prowadzenie gospodarki magazynowej w gastronomii Gastro Szef – dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych
a) Szkolenie trwa 16 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10196,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie z obsługi kas fiskalnych i terminali POS
a) Szkolenie trwa 8 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5254,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie barmańskie – dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych
a) Szkolenie 40 godz. (20 godzin x 2 grupy = 40 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób (5 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Termin realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
f) Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7563,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs profesjonalnego baristy (wyd. 27)
a) Kurs 40 godz. (20 godzin x 2 grupy = 40 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób (5 osób x2 grupy).
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Kurs zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskaniem kwalifikacji.
f) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8213,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs dla cukierników
a) Kurs trwa - 20 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie HACCP
a) Szkolenie trwa 8 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają certyfikat oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4783,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs SEP na uprawnienia elektryczne do 1 kV – dla zawodu technik informatyk
a) Kurs 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11232,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs Windows Server 2019 Administration – dla zawodu technik informatyk
a) Kurs trwa 40 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz certyfikaty Microsoft potwierdzające ukończenie kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie barmańskie – dla zawodu technik hotelarstwa (wyd. 33)
a) Szkolenie 40 godz. (20 godzin x 2 grupy = 40 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób (5 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Termin realizacji szkoleń:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
f) Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10538,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs SEP na uprawnienia energetyczne do 1 kV – dla zawodu technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
a) Kurs 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11232,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie do prac na wysokościach – poziom podstawowy – dla zawodu technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej (wyd. 37)
a) Szkolenie 24 godz. (12 godzin x 2 grupy = 24 godziny)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie Rezydent biur podróży – dla zawodu technik obsługi turystycznej
a) Szkolenie trwa 18 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się zaliczeniem podnoszącym kwalifikacje.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7873,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie Pilot wycieczek z certyfikatem – dla zawodu technik obsługi turystycznej
a) Szkolenie trwa 80 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym kwalifikację rynkową „Pilotowanie imprez turystycznych”.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21976,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs Anestezjologia małych zwierząt dla zawodu technik weterynarii
a) Kurs 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawo jazdy kat. B
a) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Wykonawca zapewni badania lekarskie.
f) Wykonawca zapewni egzamin państwowy praktyczny i teoretyczny.
g) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
h) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
i) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23274,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.