Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067720/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077366 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki_IZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przeprowadzenia kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc8d4828-beae-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030509/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Szkolenia i kursy zawodowe dla uczniów w ramach Kontraktu Samorządowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 8 Edukacja Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067720/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378312,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs spawalniczy z certyfikatem MAG 135a) Kurs trwa 145 godz.
Metody i formy prowadzenia: (szkolenie praktyczne i teoretyczne, badania lekarskie, materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny – zaświadczenie MEN, egzamin zewnętrzny IS Gliwice – uprawnienia – książeczka spawacza i certyfikat).
b) Liczba uczestników: 8 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem podnoszącym kwalifikacje.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24522,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs obsługi obrabiarek CNC z certyfikatema) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 8 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem podnoszącym kwalifikacje.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs online Twoja firma w Interneciea) Kurs trwa 30 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem podnoszącym kwalifikacje.
g) Kurs odbędzie się w online.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7463,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs uprawnienia energetyczne do 1 kVa) Szkolenie 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 14 osób (7 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 2
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8992,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs wizażu I i II stopniaa) Szkolenie trwa 10 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs fryzjerstwa - nowoczesne technologiea) Szkolenie trwa 10 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6771,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawo jazdy kat. Ba) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Wykonawca zapewni badania lekarskie.
f) Wykonawca zapewni egzamin państwowy praktyczny i teoretyczny.
g) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
h) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
i) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23274,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operator suwnic – dla zawodu logistyk, sprzedawcaa) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 15 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22180,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z AUTO CAD - stopień Ia) Szkolenie trwa 20 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 12 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają certyfikat oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12369,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs w zawodzie operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy uprawnień (koparko-ładowarki)a) Kurs trwa 134 godz.
Metody i formy prowadzenia: szkolenie praktyczne i teoretyczne, badania lekarskie, materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny – zaświadczenie MEN, egzamin zewnętrzny IMBiGS – uprawnienia - książka operatora.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32005,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawo jazdy kat. B – dla zawodu technik architektury krajobrazua) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 5 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Wykonawca zapewni badania lekarskie.
f) Wykonawca zapewni egzamin państwowy praktyczny i teoretyczny.
g) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
h) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
i) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23274,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs specjalista kadr i płac – ComarchERP Optima – dla zawodu technik ekonomistaa) Kurs 32 godz. (16 godzin x 2 grupy = 32 godziny)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8588,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie Komputerowe prowadzenie gospodarki magazynowej w gastronomii Gastro Szef – dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznycha) Szkolenie trwa 16 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10196,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z obsługi kas fiskalnych i terminali POSa) Szkolenie trwa 8 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5254,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie barmańskie – dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznycha) Szkolenie 40 godz. (20 godzin x 2 grupy = 40 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób (5 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Termin realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
f) Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7563,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs profesjonalnego baristy (wyd. 27)a) Kurs 40 godz. (20 godzin x 2 grupy = 40 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób (5 osób x2 grupy).
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Kurs zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskaniem kwalifikacji.
f) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8213,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs dla cukiernikówa) Kurs trwa - 20 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursów:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
f) Kurs zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie HACCPa) Szkolenie trwa 8 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają certyfikat oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4783,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs SEP na uprawnienia elektryczne do 1 kV – dla zawodu technik informatyka) Kurs 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11232,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs Windows Server 2019 Administration – dla zawodu technik informatyka) Kurs trwa 40 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz certyfikaty Microsoft potwierdzające ukończenie kursu.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie barmańskie – dla zawodu technik hotelarstwa (wyd. 33)a) Szkolenie 40 godz. (20 godzin x 2 grupy = 40 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób (5 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Termin realizacji szkoleń:
I edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
I edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji.
f) Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10538,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs SEP na uprawnienia energetyczne do 1 kV – dla zawodu technik urządzeń i systemów energetyki odnawialneja) Kurs 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11232,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie do prac na wysokościach – poziom podstawowy – dla zawodu technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej (wyd. 37)a) Szkolenie 24 godz. (12 godzin x 2 grupy = 24 godziny)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 4 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu. W przypadku szkolenia odbywającego się poza Wałczem, organizator szkolenia zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie Rezydent biur podróży – dla zawodu technik obsługi turystyczneja) Szkolenie trwa 18 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się zaliczeniem podnoszącym kwalifikacje.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7873,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie Pilot wycieczek z certyfikatem – dla zawodu technik obsługi turystyczneja) Szkolenie trwa 80 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji szkoleń: 1
d) Terminy realizacji szkoleń:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia szkolenia.
f) Szkolenie zakończy się egzaminem potwierdzającym kwalifikację rynkową „Pilotowanie imprez turystycznych”.
g) Szkolenie odbędzie się w Wałczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21976,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs Anestezjologia małych zwierząt dla zawodu technik weterynariia) Kurs 16 godz. (8 godzin x 2 grupy = 16 godzin)
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 20 osób (10 osób x 2 grupy).
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
II edycja – 3 miesiące od dnia udzielenia zamówienia
e) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
f) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
g) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawo jazdy kat. Ba) Kurs trwa 60 godz.
Metody prowadzenia: teoretyczne i praktyczne.
b) Liczba uczestników: 10 osób.
c) Liczba edycji kursu: 1
d) Terminy realizacji kursu:
I edycja – 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
e) Wykonawca zapewni badania lekarskie.
f) Wykonawca zapewni egzamin państwowy praktyczny i teoretyczny.
g) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
h) Kurs zakończy się uzyskaniem kwalifikacji.
i) Kurs odbędzie się w Wałczu. W przypadku kursu odbywającego się poza Wałczem, organizator kursu zapewni transport uczestnikom lub zwrot kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23274,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2021 r. awarii uległa platforma zakupowa działająca pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w sposób uniemożliwiający złożenie ofert, która stanowiła miejsce i sposób komunikacji między zamawiającym a wykonawcą określonym w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28 maja 2021 r.
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych oraz gazów wzorcowych dla potrzeb laboratorium fizyko-chemicznego WTM Gdynia
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ostrowiec
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU I STOPNIA SPECJALIZACJI W ZAWODZIE PRACOWNIK SOCJALNY ORAZ ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, SAL DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYŻYWIENIA
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.