Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039870/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077322 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwrócona droga dojazdowa do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwrócona droga dojazdowa do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ecc21d-a614-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zwrócona droga dojazdowa do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039870/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 369961,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu:
Zwrócona droga dojazdowa do gruntów rolnych.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 Roboty drogowe
45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233225-2 Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
ZAMAWIJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
3. Przedmiot zamówienia:
Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) o długości 245m, zlokalizowanej na działkach nr 498 i 133/4 z obrębu miejscowości Zwrócona.
Obecnie jezdnia posiada nawierzchnię nieumocnioną z kruszywa łamanego. Występują lokalne zaniżenia oraz wymycia kruszywa. Po obu stronach występują zawyżone pobocza gruntowe zarośnięte trawą. Odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo na pobocza. Na terenie inwestycji nie występuje zinwentaryzowane istniejące uzbrojenie terenu. Nie wyklucza się występowania urządzeń infrastruktury nie oznaczonych na mapie.
Zakres robót obejmuje:
• roboty ziemne,
• profilowanie podłoża,
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni jezdni (warstwa mrozoochronna, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwy bitumiczne),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa,
• remont istniejących zjazdów.
• oczyszczenie i odtworzenie rowu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- Projekcie budowlanym;
- Opinii geotechnicznej;
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
- Pomocniczym przedmiarze robót.
4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Szczegółowy opis zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22356480
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312750,27
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223564,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Drogowych i Projektowych Ryszard Kędzior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471145598
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś Mała 26
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Mała
7.3.5) Kod pocztowy: 49-340
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH DROGOWYCH I PROJEKTOWYCH RYSZARD KĘDZIOR
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH DROGOWYCH I PROJEKTOWYCH RYSZARD KĘDZIOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223564,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "UTWORZENIE DODATKOWYCH MIEJSC ŻŁOBKOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU MALUCH+"
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO - TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12-2 pos
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.