eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5844966-802e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039823/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170662,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres remontu :
a) nawierzchnia z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej (nowej lub rozbiórkowej) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety jezdni zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem
b) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki lub płytki betonowej – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem.
c) Ustawienie krawężnika betonowego, kamiennego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni.
d) Ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni.
e) Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą betonową , przygotowanie koryta pod krawężnik, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni.
f) Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozebranie istniejącego obrzeża,wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni.
g) Podbudowa z kruszywa lub gruntobetonu – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta , wykonanie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety jezdni.
Przy prowadzeniu remontów należy uwzględnić wywóz i utylizację gruzu we własnym zakresie !

2. Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) gr.5cm - 200 m2
• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) gr.5 cm - 200 m2
• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej lub płytki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej (1:4)gr. 5 cm – 210,00 m2
• Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych 60x40 grubości 8 cm. na podsypce piaskowej gr. 3 cm - 170 m2
• Przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) gr. 5 cm- 500 m2
• Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej 8/10 cm na posypce cementowo - piaskowej (1:4) gr. 5 cm z wypełnieniem spoin żywicą epoksydową przeznaczoną do dużych obciążeń -40 m2
• Oczyszczenie spoin (piasek, podsypka cementowo - piaskowa) kostki kamiennej 8/10 cm z wypełnieniem spoin żywicą epoksydową przeznaczoną do dużych obciążeń - 90 m2
• Oczyszczenie spoin (piasek, podsypka cementowo - piaskowa) kostki kamiennej 15/17 cm z wypełnieniem spoin żywicą epoksydową przeznaczoną do dużych obciążeń - 150 m2
• Ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 80 mb
• Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 80 mb
• Ustawienie krawężnika kamiennego gr. 15cm na ławie betonowej (materiał inwestora)- 80 mb
• Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 50 mb
• Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 50 mb
• Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) - 50 mb
• Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) - 150 mb
• Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) - 60 mb
• Wykonanie koryta gł. 10cm w gruncie kat III z wywozem urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 200 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 10cm) - 200 m2
• Wykonanie podbudowy z gruntobetonu (gr. 10 cm) - 176 m2
• Rozebranie krawężnika bet. 20x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 60 mb
• Rozebranie krawężnika bet. 15x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 60 mb
• Rozebranie obrzeży bet. 6x20cm i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb
• Rozebranie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km – 200 m2
• Rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km – 30 m2
• Regulacja studni kanalizacyjnych - 10 szt.
• Regulacja studzienek telekomunikacyjnych – 5 szt.
• Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt.
• Uzupełnienie humusem szer. 20cm. i gr. 10 cm. przy obrzeżu oraz krawężniku betonowym wraz z obsianiem trawą- 100 m2

Po podpisaniu umowy Wykonawca w terminie 7 dni zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu :
a) kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN,
3. GWARANCJA
Minimalny wymagany okres gwarancji 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481200595

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.