Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025746/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00033361/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00038434/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077159 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa klatki schodowej nr 4 w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynku biurowym Urzędu Dzielnicy Ursus przy ul. Plac Czerwca 1976r. w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa klatki schodowej nr 4 w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynku biurowym Urzędu Dzielnicy Ursus przy ul. Plac Czerwca 1976r. w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4232f281-9084-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa klatki schodowej nr 4 w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynku biurowym Urzędu Dzielnicy Ursus przy ul. Plac Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025746/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.4.2021.URY
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215541,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres planowanych robót obejmuje:
1.1. Prace rozbiórkowe:
- demontaż stolarki drzwiowej;
- wykucie z muru krat stalowych i demontaż na parterze i 3 piętrze;
- demontaż wykładziny PVC na parterze;
- demontaż boazerii ze słupów na parterze;
- demontaż istniejących urządzeń systemu oddymiania;
- demontaż szafek hydrantowych i odcinków instalacji wodociągowej przeciwpożarowej;
- wykucie otworów, przebić i bruzd pod instalacje;
- wynoszenie gruzu i materiałów z rozbiórek;
- wywóz, utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórek.
1.2. Roboty dostosowujące klatkę schodową nr 4 do warunków ochrony ppoż:
- dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych,
- dostawa i montaż urządzeń w systemie oddymiania grawitacyjnego,
- przebudowa instalacji wodnej przeciwpożarowej i montaż hydrantów Dn25 wraz z wężem półsztywnym w nowym miejscu;
- wykonanie instalacji elektrycznej (awaryjne oś. ewakuacyjne, instalacja ppoż systemu oddymiania);
- dostawa i montaż urządzeń w systemie oddymiania grawitacyjnego,
- wydzielenie wiatrołapu w systemie suchej zabudowy,
- wykonanie ściany REI 60 na parterze w systemie suchej zabudowy.
1.3. Roboty budowlane:
- wyrównanie ścian z uzupełnieniem cegłą pełną, wykonanych bruzd, wnęk i otworów;
- zamurowanie otworów w ścianach z cegły pełnej;
- uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych;
- zacieranie tynków cementowo-wapiennych.
1.4. Roboty wykończeniowe:
- montaż wyposażenia instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
- wykonanie posadzek z płytek gresowych;
- szpachlowanie i malowanie tynków cementowo-wapiennych;
- szpachlowanie i malowanie suchej zabudowy;
- wykonanie porządków na placu budowy.
2. Termin realizacji zadania: Termin wykonania przedmiotu umowy: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy, przy czym Strony umowy ustalają, że realizacja robót będzie odbywać się w ograniczonym zakresie, tj. w dni powszednie w godz. 17:00 - 7:00, w weekendy i w dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z ustaleniami z Naczelnikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112310-4 - Ścianki działowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306097,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463388,17
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306097,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DRABUD Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe DRA-BUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371870047
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 16A
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306097,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV-VIII SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i .......dla 45 osób - lokalizacja m.st Warszawy
- Organizacja konkursu Cyberbezpieczeństwa, w podziale na 2 części
- Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych do kwater internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Remont lokali mieszkalnych i kwater - 6 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.