eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Remont dróg gminnych w miejscowościach Pasieka i Popowice



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowościach Pasieka i Popowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.jacecko@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w miejscowościach Pasieka i Popowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59f0d926-5b6e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005969/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 193076G w msc. Pasieka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422159/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.29.2022.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 375492,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Utwardzenie nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Pasieka .
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. a i b swz obejmuje utwardzenie drogi gminnej (działka nr 347/4 obr. ew. Pasieka) z betonu C30/37 o szerokości 3,5 m wraz z obustronnym poboczami z kruszywa łamanego o szerokości 1,0 m. Planowany odcinek do realizacji wynosi 500 mb. Zakres objęty przedmiotem zamówienia wg załącznika nr 10 do swz (zakres przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami).

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty ziemne (korytowanie) – ok. 2 500 m2;
3) podbudowy (podbudowa z kruszywa łamanego gr. min. 8 cm) – ok. 2 000 m2;
4) nawierzchnia z betonu C30/37 grubości 18 cm – 1 750 m2;
5) wykonanie dylatacji co 3m wraz z zalaniem dylatacji masą zalewawą – 1 kpl;
6) pobocza z kruszywa łamanego szerokości 1,0 m i grubości 18 cm – 1 800 m2;
7) roboty towarzyszące (regulacja studzienek, montaż rur ochronnych) – 1 kpl;
8) spadki dostosować do warunków w terenie;
9) pielęgnacja terenów przyległych z humusowaniem i obsiewem trawą – ok. 1 000 m2;
10) wykonanie i montaż 2 szt tablic promocyjno – informacyjnych;
11) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej;

Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień;
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 254112,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Modernizacja (remont) drogi gminnych Wałdowo - Popowice.
Opis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) i 2) swz obejmuje wykonanie nawierzchni z płyt JOMB gr. 12,5 cm ułożonych śladowo z przewiązkami z płyt betonowych pełnych wraz z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego (działka nr 414/5 obr. ew. Wałdowo, działka nr 97, 88, 95 obr. ew. Popowice). Planowany odcinek do realizacji wynosi 300 mb. Zakres objęty przedmiotem zamówienia wg załącznika nr 12 do swz (zakres przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami).
Rodzaj i zakres planowanych robót:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty ziemne (korytowanie) – ok. 1 242 m2;
3) wykonanie podsypki piaskowej pod nawierzchnie z płyt gr. 10 cm – ok. 1 242 m2;
4) nawierzchnia z płyt wielootworowych (JOMB) ułożonych śladowo – ok. 511 m2;
5) nawierzchnia z płyt betonowych pełnych – ok. 171 m2;
6) pobocza i wypełnienie przestrzeni między płytami kruszywem łamanym gr. warstwy 12,5 cm – ok. 343 m2;
7) wykonanie zjadów indywidualnych z kruszywa łamanego gr. 15cm – ok. 12 m2;
8) pielęgnacja przyległych do drogi terenów zielonych wraz z obsianiem trawą;
9) spadki dostosować do warunków w terenie;
10) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;
11) wykonanie i montaż 2 szt tablic promocyjno – informacyjnych;
12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej.

Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 121379,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150492,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161173,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150492,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Danuta Frymark

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770741415

7.3.4) Miejscowość: Wierszyno 15

7.3.5) Kod pocztowy: 77-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150492,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.