eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076991 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 342-15-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1698a6de-a26d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup materiałów eksploatacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037852/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72283,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych” wraz z dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego.2. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został wZałączniku nr 1 do SWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularz
cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę3. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę
wybranego do realizacji zamówienia.4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana.5. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy.6. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 36 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw.7. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i
kompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami
zamawiającego, określonymi w SWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany
przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne. Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentówdrukarek.9. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń,
wykonawca dołącza do oferty dokumenty, wskazane w rozdziale XIV pkt 4 SWZ,
potwierdzające, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi/badaniami. 10. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ elektroniczny, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny funkcjonalnie element11. W przypadku, gdy wydajność,
jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiegać będzie od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt taki nie będzie sygnalizować we właściwy sposób stanu zużycia tonera, wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany na materiał spełniający wymagania w ciągu 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. W przypadku gdy dwukrotna
wymiana reklamowanego materiału nie spełni w/w wymagań, wykonawca na żądanie zamawiającego, wymieni na swój koszt reklamowaną całą partię dostarczonego materiału w ciągu kolejnych 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego12. W przypadku, gdy przyczyną awarii sprzętu
zamawiającego będzie zastosowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania przez podmiot posiadającyautoryzację danego sprzętu ekspertyzy oraz naprawy przez ten podmiot urządzeń w ciągu 7 dni
roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego oraz do wymiany na swój koszt pozostałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych na oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, w terminie do 5 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez
zamawiającego. 13. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, o której mowa w pkt 12, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na swój koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy.14. W przypadku wystąpienia
uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia lub jego elementów składowych, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksowego bądź mailowego przez zamawiającego.15. Przez
określenie „dni robocze”, o których mowa powyżej rozumie się dni pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku.16. Zamawiający informuje, iż zastosowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami poszczególnych urządzeń,
może doprowadzić do utraty gwarancji w urządzeniach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W takim przypadku to na wykonawcy spoczywać będzie konieczność przejęcia obowiązków gwarancyjnych na poszczególnych urządzeniach z chwilą ich utraty i zapewnić serwis autoryzowany przez producenta danego urządzenia. W takim przypadku to na wykonawcy spoczywać będzie konieczność przejęcia obowiązków gwarancyjnych na poszczególnych urządzeniach z chwilą ich utraty i zapewnić serwis autoryzowany przez producenta danego urządzenia.17. Zamawiający nie dopuszcza większej
ilości reklamowanych materiałów eksploatacyjnych niż 20% (tonery, tusze).18. Zadeklarowana przez wykonawcę jak najniższa liczba zakładanych reklamacji materiałów eksploatacyjnych będzie dodatkowo punktowana zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XVI pkt. II
(„Jakość”).19.Planowany zakres zamówienia: 1) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e szt. 16, 2)Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e- szt. 5, 3) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e,- szt. 6, 4) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e- szt. 5,5) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e- szt. 50, 6) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C368- szt. 70, 7)Toner czarny do drukarki Samsung SL-X7500LX- szt. 20, 8)Toner cyan do drukarki Samsung SL-X7500LX - szt. 4, 9) Toner magenta do drukarki Samsung SL-X7500LX- szt. 4, 10) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SL-7600LX- szt. 14, 11) Kaseta z czarnym tonerem do drukarki HP CLJ 4700- szt. 6, 12) Toner do drukarki Kyocera fs-6025MFP czarny- szt. 1, 13) Toner czarny do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci - szt. 10, 14) Toner cyan do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci - szt. 4, 15) Toner magenta do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci- szt. 4, 16) Toner yellow do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci - szt. 4, 17) Toner czarny do drukarki Kyocera FS-C5150dn -szt. 6, 18) Toner yellow do drukarki Kyocera FS-C5150dn- szt. szt. 4, 19) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn- szt. 16, 20) Toner czarny do drukarki OKI C530dn,MC561- szt. 10, 21) Beben światłoczuły yellow do drukarki OKI C830dn- szt. 1, 22) Toner cyan do drukarki OKI C830dn- szt. 1, 23)Toner magenta do drukarki OKI C830dn- szt. 2, 24) Toner czarny do drukarki Sharp MX2300- szt. 4, 25) Toner cyan do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 26) Toner magenta do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 27)Toner yellow do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 28) Pojemnik tonera resztkowego do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 29) Toner czarny do drukarki OKI C801dn- szt. 2, 30) Toner cyan do drukarki OKI C801dn- szt. 1, 31) Toner magenta do drukarki OKI C801dn- szt. 1, 32) Toner yellow do drukarki OKI C801dn- szt. 1, 33) Tusz czarny do drukarki Epson WF-C5790DWF XXL- szt. 2, 34) Tusz cyan do drukarki Epson WF-C5790DWF XL- szt. 1, 35) Tusz magenta do drukarki Epson WF-C5790DWF XL- szt. 1, 36) Tusz yellow do drukarki Epson WF-C5790DWF XL - szt. 1, 37) Pojemnik na resztki zuzytego atramentu do drukarki Epson WF-C5790DWF- szt. 2, 38) Toner czarny do drukarki Oki MC853- szt. 4, 39) Toner cyan do drukarki Oki MC853 - szt. 2, 40)Toner magenta do drukarki Oki MC853- szt. 2, 41) Toner yellow do drukarki Oki MC853 - szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75744,63

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81955,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77366,26

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golden Line Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170395649

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 150

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-506

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77366,26

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.