eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa i modernizacja placów zabaw oraz punktów rekreacyjno-sportowych - zad. 2015/20.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa i modernizacja placów zabaw oraz punktów rekreacyjno-sportowych – zad. 2015/20.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa i modernizacja placów zabaw oraz punktów rekreacyjno-sportowych – zad. 2015/20.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc76238-999e-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki w Łomiankach w ramach zad. pn. Budowa i modernizacja placów zabaw oraz punktów rekreacyjno-sportowych-zad. 2015/20.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki w Łomiankach ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa i modernizacja placów zabaw oraz punktów rekreacyjno-sportowych – zad. 2015/20.
2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej pn. Wymiana zabawek na istniejącym placu zabaw przy ul. Kościuszki 10
na działce nr ew. 475, obręb 0001 Łomianki, gmina Łomianki w Łomiankach – Zaświadczenie AB.6743453.2023.DS oraz w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót”.
3. Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
4. Roboty obejmują w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
2) Wykonanie prac związanych z wytyczeniem lokalizacji urządzeń oraz nawierzchni,
3) Organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody,
4) Przygotowanie terenu – wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów, obsługa geodezyjna,
5) Prace ziemne: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, profilowanie
i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
6) Demontaż studni rewizyjnej z kręgów betonowych,
7) Demontaż i utylizacja obrzeży istniejącego placu,
8) Demontaż i utylizacja istniejących elementów małej architektury oraz istniejących urządzeń zabawowych wraz z fundamentami,
9) Budowa nawierzchni bezpiecznej z piasku w obrzeżach betonowych z nakładką elastyczną,
10) Budowa oświetlenia solarnego,
11) Dostawa i montaż lamp oświetleniowych,
12) Dostawa i montaż obiektów małej architektury: ławek z oparciem, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, stoliki integracyjne( do gry w szachy, do gry w chińczyka) tablice z regulaminem oraz z inf. o dofinansowaniu (treść regulaminu i wygląd tablicy należy uzgodnić z Wydziałem Gospodarki Komunalnej oraz z Referatem Funduszy Zewnętrznych i Działalności Gospodarczej),
13) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: zestawu wielofunkcyjnego ze zjeżdżalnią, huśtawka wahadłowa metalowa bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa metalowa podwójne siedzisko płaskie i kosz pełny, huśtawka ważka,
14) Wykonanie nasadzeń roślin,
15) Prace pielęgnacyjno-sanitarne istniejących drzew i krzewów (wycinki krzewów, usunięcie karpin, zabiegi pielęgnacyjne),
16) Założenie trawnika na terenach zielonych w obrębie wykonywanych prac,
17) Renowacja trawników, humusowanie skarpy z obsianiem,
18) Uprzątnięcie terenu,
19) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, zgłoszenie do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
20) Przygotowanie 2 szt. dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149137,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279312,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149137,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALVI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 544 15 41 265 ; REGON 384821268

7.3.3) Ulica: Romanówka 32

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149137,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.