eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GietrzwałdBUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W GIETRZWAŁDZIE- ETAP 2



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076952 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W GIETRZWAŁDZIE- ETAP 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gietrzwałd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Gietrzwałd

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895241924

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gietrzwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gietrzwald.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W GIETRZWAŁDZIE- ETAP 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e90e1c-9202-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004470/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gietrzwałdzie - etap 2

1.2.3 DostawaŁadowarki kołowej i Rębaka w ramach realizacji projektu p.n.: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gietrzwałdzie - etap 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025800/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 991142,13 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu p.n.: BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W GIETRZWAŁDZIE- ETAP 2
Numer umowy o dofinansowanie projektu: RPWM.05.01.00-28-0019/20 zawarta 28 grudnia 2020 r.
Źródła finansowania - inwestycja dofinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
2) Wykonanie:
- ogrodzenia panelowego (zgodnie z już istniejącym) i bramą przesuwną, wraz z wykonaniem zjazdu na działkę drogową nr 32/2 i przystosowaniem do transportu ciężkiego;
- oświetlenia terenu (oprawy LED, podobne do istniejących na terenie) i zasilanie poszczególnych obiektów z oddzielnego zasilania (przyłącza);
- instalacji fotowoltaicznej ok 20kW zlokalizowanej na dachu hali wspierającej zasilanie hali i oświetlenia terenu;
- utwardzenia placu z uwzględnieniem transportu ciężkiego wraz z odprowadzeniem wód opadowych powierzchniowo;
- instalacji kamer monitorujących wraz z zapisem czasowym (monitoring powinien umożliwiać rejestrację co najmniej 120 ostatnich godzin);
- zadaszenia o konstrukcji stalowej nad kompostownikiem;
- hali stalowej pokrytej płytą warstwową o wymiarach ok. 20 m x14 m z zapleczem socjalno-sanitarnym oraz dostępem przez min. 3 bramy;
- pełnej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo omówiono w SWZ i załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 778500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dostawa:
- ładowarki kołowej;
- rębaka spalinowego.
2) Opis przedmiotu dostawy:
a) ładowarka kołowa o roku produkcji nie starszym niż 2017, spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym;
Parametry:
- Moc silnika: od 45 do 75 kW
- Masa robocza: od 4,5 do 6,5 tys. kg
- Prędkość: maks. 30 km/h
Wyposażenie/osprzęt:
- szybkozłącze,
- widły do palet,
- łyżka z klapą dociskową,
- łyżka wielozadaniowa,
- zamiatarka zbierająca,
- pług łamany.
Pojemność łyżki: od 0,9 do 1,2 m sześciennego
Ładowarka musi spełnić warunek przynależności do:
Grupy 5 KŚT (klasyfikacja środków trwałych) MASZYNY,
URZĄDZENIA I APARATY SPECJALISTYCZNE).
b) Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie spełnić następujące warunki:
- podjęcie naprawy ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 7 dni od daty jej rozpoczęcia, poza sytuacjami wymiany silnika, skrzyni biegów, kabiny bądź konieczności rozpołowienia maszyny;
- gwarancja na oferowaną ładowarkę musi wynosić co najmniej 24 miesiące – kryterium pozacenowe oceny ofert;
- oferowana ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim;
- Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi ładowarki kołowej dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin i sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy.
W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia.
c) rębak spalinowy – fabrycznie nowy
Parametry:
Max. średnica cięcia gałęzi (świeże miękkie drewno) do 100 mm
Max. średnica cięcia gałęzi (świeże twarde drewno) do 90 mm
Max. średnica cięcia gałęzi (suche twarde drewno) do 80 mm
Gwarancja minimalnie 24 miesiące;
Moc silnika co najmniej 12 KM
Wydajność zrębkowania ok. 2 ton/h
Chłodzenie Powietrze
Wymiary gardzieli ok. 160 mm x 315mm
Wymiary wlotu podającego ok. 600 mm x 450 mm
Szczegóły określono w SWZ i załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43312200-5 - Rębarki

4.5.5.) Wartość części: 212642,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JĘDRZEJEWSKI STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510373246

7.3.3) Ulica: Klebark Wielki 35A

7.3.4) Miejscowość: Klebark Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 10-687

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.