eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubianka › Sprzedaż i dostarczenie materiału opałowego (groszek plus) dla jednostek organizacyjnych oraz obiektów będących własnością Gminy Łubianka



Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie materiału opałowego (groszek plus) dla jednostek organizacyjnych oraz obiektów będących własnością Gminy Łubianka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8

1.5.2.) Miejscowość: Łubianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostarczenie materiału opałowego (groszek plus) dla jednostek organizacyjnych oraz obiektów będących własnością Gminy Łubianka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ebf3eab-aed6-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009587/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sprzedaż i dostarczenie materiału opałowego (groszek plus) dla jednostek organizacyjnych oraz obiektów będących własnością Gminy Łubianka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie materiału opałowego - groszku plus (luzem i workowanego) do kotłowni jednostek organizacyjnych oraz obiektów będących własnością Gminy Łubianka:
1) Szkoła Podstawowa w Wybczu – 15 ton (workowany po 25 kg),
2) Urząd Gminy w Łubiance, al. Jana Pawła II nr 8 – 10 ton (luzem),
3) Biblioteka Centrum Kultury w Łubiance – 10 ton (luzem),
4) Budynek komunalny w Zamku Bierzgłowskim – 6 ton (workowany po 25 kg)
5) Budynek komunalny w Bierzgłowie – 5 ton (workowany po 25 kg),
6) Świetlice wiejskie z terenu Gminy Łubianka – 4 tony (workowany po 25 kg),
7) Budynek komunalny w Łubiance (ul. Bydgoska 3) – 5 ton (luzem),
8) Budynek komunalny w Łubiance (ul. Bydgoska 10) – 7 ton (luzem),
9) Budynek komunalny w Łubiance (ul. Bydgoska 8) – 7 ton (workowany po 25 kg).
Łącznie 69 ton (w tym 37 ton – workowany po 25 kg).
2. Dostarczony groszek plus musi spełniać parametry jakościowe określone w tabeli nr 4 załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz. U z 2022, poz. 2856). W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony materiał opałowy nie spełnia powyższych parametrów Wykonawca dostarczy bezpłatnie materiał opałowy o parametrach zgodnych z wskazanymi przepisami w ilości odpowiadającej ilości materiału opałowego o złych parametrach.
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71614,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77692,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71614,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Factum Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540315968

7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 5/3

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-082

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71614,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.