Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644963/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00657992/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
- 2024/BZP 00667084/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00009727/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00010023/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00021611/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (087) 520 22 96 -95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5631d0f8-2627-4c69-815f-74d136975a561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21ec611e-9f8b-4cde-ac6b-4c68c911ff0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach zadania: " Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii "- w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) Załącznik nr 8.
2 Pierwszy zakres zamówienia składa się z następujących zadań :
1. Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Oddziału Geriatrii - jako pierwszego wyposażenia
2. Uzupełnienie sprzętu i aparatury medycznej dla Oddziału Wewnętrznego
3. Rozbudowę izby przyjęć
4. Dobudowa windy przy klatce nr 2 obsługującej komunikację Oddziału Geriatrii z Zakładem Rehabilitacji wraz z remontem infrastruktury współdzielonej
5. Przebudowa i częściowy remont Oddziału Wewnętrznego na 1-m piętrze w zakresie
6. przygotowania oddziału do wsparcia Oddziału Geriatrii w procesie diagnostyki i leczenia
7. Wymiana 2-ch dźwigów szpitalnych obsługujących komunikację pionową szpitala w obrębie
8. lokalizacji Oddziału Geriatrii i Oddziału Wewnętrznego
9. Remont dachu wraz z wzmocnieniem stropu budynku w którym znajduje się Oddział Geriatrii
3. W zakres zobowiązań Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi
również:
1. opracowanie we własnym zakresie projektów powykonawczych stanowiących podstawę do wykonania robót,
2. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie w systemie zaprojektuj - wybuduj - sfinansuj. System ten wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wykonania następujących elementów zamówienia:
- wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej ;
- wykonanie robót budowlanych, opisanych w niniejszym programie, na podstawie sporządzonej i uzgodnionej z Inwestorem dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi dostawami,
- uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
- sfinansowania całości zadania w zakresie realizacji niezależnie od spływu środków z dotacji
- zamówienie obejmuje również roboty budowlane związane z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych.
4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz być zgodny i spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2022 r. poz. 974).
Sprzęt medyczny musi być nowy i nieużywane bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego w SWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności medycznej. Wykonawca przeprowadzi instruktaż dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi dostarczonego sprzętu. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny sprzętu medycznego.
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi zapewnić finansowanie części zadania inwestycyjnego nie objętego dofinansowaniem z Unii Europejskiej lub stanowiącego koszty niekwalifikowane poprzez wykup przez instytucję finansującą wierzytelności z tytułu wykonania projektu oraz robót budowlanych i dostawy wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia. Okres finansowania wynosi 120 miesięcy a w przypadku finansowania całości zamówienia 20 lat . Spłata nastąpi w ratach miesięcznych na podstawie harmonogramu spłaty, który wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem Umowy o zamówienie publiczne. Koszty wykupu wierzytelności poniesie Zmawiający na podstawie umowy z instytucją finansową .
W przypadku braku takiego dofinansowania a mimo to realizację przez Zamawiającego projekt Zamawiający dopuszcza możliwość sfinansowania w formie wykupu wierzytelności całości lub części zakresu niniejszego postępowania. Zakres obejmujący dostawę sprzętu i wyposażenia sprzętu medycznego do oddziału geriatrycznego Zamawiający planuje zrealizować w pierwszej kolejności i niezależnie od procesu dotacyjnego.
6. Szczegółowe warunki finansowania :
- Wykonawca wskaże po wyborze na wezwanie Zamawiającego nabywcę wierzytelności (instytucję finansującą), a następnie, przed zawarciem umowy z Zamawiającym, doprowadzi do zawarcia pomiędzy wykonawcą a instytucją finansującą umowy wykupu wierzytelności wykonawcy dotyczącej niniejszego zamówienia publicznego. Warunkiem podpisania umowy z Zamawiającym jest przedłożenie przez wykonawcę przed jej podpisaniem ww. umowy z instytucją finansującą oraz harmonogramu spłaty .
- Koszty wykupu wierzytelności Zamawiający poniesie na podstawie umowy z Instytucją Finansującą , na podstawie umowy trójstronnej pomiędzy Zamawiającym , Instytucją Finansową oraz Wykonawcą określającą obowiązki wszystkich stron.
- Zamawiającego nie wymaga by koszt finansowania wierzytelności był wykazany w ofercie ani wliczony w końcową cenę określoną przez Wykonawcę
- Zamawiający rozumie wspominane koszty finansowania : jako wszelkie koszty związane z wykupem wierzytelności, w tym odsetki i prowizję
- Zamawiający dopuszcza , aby poza naliczeniem kosztów należnych od Zamawiającego, umowa finansowania przewidywała także dyskonto należne Instytucji Finansującej od Wykonawcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 (PFU) oraz Załączniku nr 7 ( Wymagania min. sprzetu i urządzeń medycznych) i SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Ilekroć w SWZ zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta, normy lub inne odniesienia, na podstawie których Zamawiający opisał przedmiot zamówienia, a o których mowa w przepisach art. 99-101 ustawy PZP oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Miejsce realizacji: Olmedica Olecko Sp. z o.o., ul. Gołdapska 1, 19 - 400 Olecko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
33100000-1 - Urządzenia medyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca w przedstawionej ofercie w Załączniku nr 7 do SWZ, stanowiącym wymagania minimalne sprzętu i urządzeń medycznych, w tabeli dotyczącej Aparatu USG VIVID T9 Producent: GE HEALTHCARE, w punkcie 44 – „Obsługa urządzenia i komunikaty w języku polskim” podał odpowiedź TAK, potwierdzając, iż oferowany aparat posiada obsługę urządzenia i komunikaty w języku polskim. Zamawiający dnia: 13.12.2024 r. udostępnił Wyjaśnienia treści SWZ, gdzie zawarte było następujące pytanie:: „dot. Zał. nr 7 do SWZ -Wymagania min. sprzętu i urządzeń medycznych dla pozycji 8 USG pkt 44 Czy Zamawiający dopuści aparat z obsługą i komunikacją w języku angielskim? Powszechnie obowiązującym standardem przy USG i Echokardiografach jest język angielski.” Zamawiający wyraził zgodę. Mimo to, Wykonawca zadeklarował w ofercie, że proponowane przez nich urządzenie posiada obsługę urządzenia i komunikaty w języku polskim. W związku z tym, Zamawiający wysłał zapytanie do Producenta z prośbą o przesłanie katalogu, folderu lub innych materiałów informacyjnych, opisujących aparat USG VIVID T9 z informacją, czy w.w. aparat posiada obsługę urządzenia i komunikaty w języku polskim. Zamawiający otrzymał odpowiedź wraz z potwierdzającymi dokumentami, iż urządzenie nie posiada języka polskiego w swojej aplikacji.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Remont dróg gminnych z podziałem na części: Część 1: Remont drogi Nr 141575N (ul. Nocznickiego w Olecku) Część 2: Remont drogi nr 141581N (ul. Słowackiego w Olecku)
- Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów będących w posiadaniu Olmedica w Olecku Sp. z o. o.
- Świadczenie usługi transportowej w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- "Organizacja w 2025 r. letniego wyjazdu terapeutycznego dla dzieci wraz z rodzicami zastępczymi"
- Przebudowa mostu w zakresie wymiany nawierzchni z drewnianej na kompozytową na drodze Nr 1746N w msc. Czerwony Dwór
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji/modernizacji pomieszczeń budynku N oraz budynku w Sulechowie z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne oraz medyczne (...)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja remizy OSP Rudnik
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.