Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060043/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa spiralnego tomografu komputerowego oraz strzykawki automatycznej do podawania kontrastu, wraz z kompleksowym świadczeniem usług serwisowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977947094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszenna 2
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 475 76 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalnawyspie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl; www.szpitalnawyspie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa spiralnego tomografu komputerowego oraz strzykawki automatycznej do podawania kontrastu, wraz z kompleksowym świadczeniem usług serwisowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a571b47e-8fce-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dzierżawa spiralnego tomografu komputerowego oraz strzykwki automatycznej do podawania kontrastu wraz z kopmleksowym świadczeniem usług serwisowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060043/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SNW/ZP-371-9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 729000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa spiralnego tomografu komputerowego oraz strzykawki automatycznej do podawania kontrastu, wraz z kompleksowym świadczeniem usług serwisowych na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2, przez okres 24 miesiące
4.2 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż określone w załączniku: nr 2 „Zestawienie minimalnych parametrów i warunków wymaganych". Niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty!
4.3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji , bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
4.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę przedmiotu zamówienia do zamawiającego transportem Wykonawcy, zainstalowanie i oddanie go do użytkowania (uruchomienie), przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi, jak również dostarczenie instrukcji obsługi do aparatu w języku polskim i paszportu technicznego oraz kompleksowe świadczenie usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. Dostawa i montaż urządzenia w terminie do 10 tygodni po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33115000-9 - Urządzenia do tomografii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897408,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomma Diagnostyka Obrazowa S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771059609
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 84a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-147
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMMA DIAGNOSTYKA OBRAZOWA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOMMA DIAGNOSTYKA OBRAZOWA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz staplerów dla 105 Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
- Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
- Budowa hali sportowej "Centrum Sportów Leśna" w Żarach
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu ciągnik siodłowy
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- " Budowa remizy strażackiej dla jednostki OSP Złotnik w systemie zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i doposażenie Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Zakładu Opieki Ambulatoryjnej w Szpitalu Ogólnym im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- Dostawa urządzeń endoskopowych do zabiegów w obrębie kręgosłupa.
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- Zakup i dostawa dwóch aparatów USG
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów hematologicznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.