Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157543/01 - Wynik z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie zdjęć lotniczych pionowych, ukośnych i skaningu laserowego LIDAR z opracowaniem ortofotomapy, NMT, NMPT, modelu 3D wraz z aktualizacją serwisu do publikacji danych fotogrametrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zdjęć lotniczych pionowych, ukośnych i skaningu laserowego LIDAR z opracowaniem ortofotomapy, NMT, NMPT, modelu 3D wraz z aktualizacją serwisu do publikacji danych fotogrametrycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6dabc46-e7fa-4e34-8e62-8784a9cef8c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002670/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Wykonanie zdjęć lotniczych pionowych, ukośnych i skaningu laserowego LIDAR z opracowaniem ortofotomapy pionowej i ukośnej, numerycznego modelu terenu, numerycznego modelu pokrycia terenu, modelu (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6dabc46-e7fa-4e34-8e62-8784a9cef8c33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej, 2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: za@um.gliwice.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w rozdziale 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 27 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przedmiotem zamówienia są usługi.
2) kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
główny przedmiot:
kod CPV: 79.96.12.00-0 - nazwa: Usługi fotografii lotniczej
dodatkowe przedmioty:
kod CPV: 71.35.51.00-2 - nazwa: Usługi fotogrametryczne
kod CPV: 72.30.00.00-8 - nazwa: Usługi w zakresie danych
kod CPV: 48.22.00.00-6 - nazwa: Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
3) opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot umowy obejmuje:
1) wykonanie zdjęć lotniczych pionowych,
2) wykonanie zdjęć lotniczych ukośnych,
3) wykonanie skaningu laserowego LIDAR,
4) opracowanie ortofotomapy,
5) opracowanie ortofotomapy ukośnej,
6) opracowanie numerycznego modelu terenu (NMT),
7) opracowanie numerycznego modelu pokrycia terenu (NMPT),
8) opracowanie model 3D mesh,
9) opracowanie analizy potencjału solarnego dachów,
10) aktualizacja lub zastąpienie serwisu https://zdjeciaukosne.gliwice.eu/.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium określonego w rozdziale 21 SWZ,
2) oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.,
3) za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów,
4) zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz ustawą Pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium/kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość trwania rękojmi
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O zamówienie mogą obiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej po
jednej usłudze polegającej na:
1) wykonaniu nalotu i dostawie pionowych zdjęć lotniczych wykonanych lotniczą kamerą cyfrową typu kadrowego z opracowaniem ortofotomapy RGB o rozdzielczości piksela terenowego nie większej niz 5 cm dla
obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 90 km2,
2) wykonaniu nalotu i dostawie ukośnych zdjęć lotniczych wykonanych lotniczą kamerą cyfrową typu kadrowego z opracowaniem ortofotomapy ukośnej RGB lub fotoplanów ukośnych, o rozdzielczości piksela
terenowego nie większej niż 5 cm dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 90 km2,
3) pozyskaniu i dostarczeniu sklasyfikowanej chmury punktów ze skaningu laserowego (LIDAR) o gęstości nie mniejszej niż 20 punktów na m2 wraz z opracowaniem Numerycznego Modelu Terenu (NMT) i Numerycznego
Modelu Pokrycia Terenu (NMPT) dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 90 km2,
4) pozyskaniu i dostarczeniu zdjęć ukośnych RGB wraz z opracowaniem ortofotomapy ukośnej lub fotoplanów ukośnych dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 90 km2,
5) opracowaniu modelu 3D miasta w postaci oteksturowanej siatki "mesh" dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 90 km2,
6) dostarczeniu i wdrożeniu przeglądarki ortofotomap, fotoplanów (ortofotomap) ukośnych, modelu 3D w technologi 3D mesh i skaningu laserowego LIDAR w postaci serwisu internetowego, w ramach jednego
zadania/umowy lub wielu zadań/umów.
Dla podmiotów występujących wspólnie warunek ten będzie oceniany łącznie.
Doświadczenie dotyczące wszystkich rodzajów usług wymienionych od pkt.1 do pkt. 6 możne wynikać z realizacji zamówień obejmujących łącznie lub odrębnie wskazane usługi. W przypadku, gdy wymagane usługi były realizowane łącznie w ramach jednego zamówienia, należy wskazać usługi, które Wykonawca realizował w ramach tego zamówienia. Dla podmiotów występujących wspólnie warunek ten będzie oceniany łącznie.
O zamówienie mogą obiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy dysponują lub będą dysponować co najmniej:
1) samolotem, przystosowanym do instalacji kamer fotogrametrycznych oraz skanera LIDAR,
2) lotniczą cyfrową kamerą fotogrametryczną wyposażoną w system kompensacji rozmazania obrazu, umożliwiającą wykonywanie pionowych barwnych zdjęć RGB,
3) zestawem 4 kamer cyfrowych przystosowanych do wykonywania zdjęć ukośnych o rozdzielczości minimum 100 megapixeli,
4) lotniczym skanerem laserowym z rejestracją ciągłej fali (full wave) na żyroskopowo stabilizowanym zawieszeniu.
Dla podmiotów występujących wspólnie warunek ten będzie oceniany łącznie.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z przepisami prawa będą mogli w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, to znaczy dysponują lub będą dysponować:
a) co najmniej jedną osobą posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami fotogrametrycznymi, która w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełnić będzie funkcje kierownika projektu;
b) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze kamer lotniczych i lotniczego skanera laserowego,
- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług dotyczących pozyskania pionowych i ukośnych zdjęć lotniczych na potrzeby opracowania ortofotomapy pionowej i ortofotomapy ukośnej (fotoplanów ukośnych) o wielkości piksela terenowego nie większego niż 5 cm, z czego przynajmniej jedna usługa była wykonana dla obszaru nie mniejszego niż 90 km2,
- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług dotyczących pozyskania chmury punktów o gęstości minimum 12 pkt/m2 z wykorzystaniem laserowego skanera lotniczego, z czego przynajmniej jedna usługa była
wykonana dla obszaru nie mniejszego niż 90 km2,
c) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu nalotów, których celem było pozyskanie cyfrowych zdjęć lotniczych na potrzeby opracowania ortofotomapy pionowej lub ortofotomapy ukośnej (fotoplanów ukośnych) oraz pozyskania chmury punktów LIDAR z pułapu lotniczego,
- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług dotyczących pozyskania pionowych lub ukośnych zdjęć lotniczych na potrzeby opracowania ortofotomapy pionowej lub ortofotomapy ukośnej (fotoplanów ukośnych) o wielkości piksela terenowego nie większego niż 5 cm, z czego przynajmniej jedna usługa była wykonana dla obszaru nie mniejszego niż 90 km2,
- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług dotyczących pozyskania chmury punktów o gęstości minimum 12 pkt/m2 z wykorzystaniem laserowego skanera lotniczego, z czego przynajmniej jedna usługa była
wykonana dla obszaru nie mniejszego niż 90 km2,
d) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w klasyfikacji i kontroli chmury punktów LIDAR pozyskanej w technologii lotniczego skanowania laserowego,
- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług dotyczących klasyfikacji i kontroli chmury punktów pozyskanych z wykorzystaniem laserowego skanera lotniczego, z czego przynajmniej jedna usługa była wykonana dla obszaru nie mniejszego niż 90 km2,
e) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie zgodnym z art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z pózn. zm.), tj. w zakresie dotyczącym geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
-co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty uzyskania uprawnień,
f) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie zgodnym z art. 43 pkt. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z pózn. zm.), tj. w zakresie dotyczącym fotogrametrii i teledetekcji,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty uzyskania uprawnień,
- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług dotyczących opracowania ortofotomapy pionowej lub ortofotomapy ukośnej (fotoplanów ukośnych) o wielkości piksela terenowego nie większego niż 5 cm, z czego
przynajmniej jedna usługa była wykonana dla obszaru nie mniejszego niż 90 km2;
- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług dotyczących opracowania numerycznego modelu terenu lub numerycznego modelu pokrycia terenu o wielkości piksela nie większego niż 1 m, z czego przynajmniej jedna usługa była wykonana dla obszaru nie mniejszego niż 90 km2;
Dla podmiotów występujących wspólnie warunek ten będzie oceniany łącznie.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w lit. c), d), e), f) pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia dojdzie do zmiany osób, o których mowa powyżej w lit. od a) do f), nowe osoby będą musiały spełniać wyżej wymienione wymagania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera usługi, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
- wykaz potencjału technicznego dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą lub wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji:- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.
Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z § 12 wzoru umowy / istotnych postanowień umowy - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) termin zakończenia przedmiotu umowy Strony ustalają do 140 dni (20 tygodni) od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania nalotów do 15.04.2025 r.2) oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SWZ. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty.
UWAGA:
W związku z tym, że Zamawiający udostępnia Wykonawcom własny "Formularz oferty" (tj. nie za pośrednictwem interaktywnego "Formularza ofertowego", który umożliwia Platforma e-zamówienia), podczas czynności składania oferty może pojawić się komunikat o następującej treści: "Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie." W takim przypadku należy wybrać opcję "Tak, chcę kontynuować".
3) wraz z ofertą należy złożyć:
a) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ (wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby),
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ (dotyczy wyłącznie podmiotów występujących wspólnie, np. konsorcjum, spółka cywilna),
d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1) SWZ.
4) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót awaryjnych w infrastrukturze kolejowej na linii nr 149 Zabrze Makoszowy - Leszczyny w km 1,800 do 8,000 oraz linii nr 172 Gierałtowice - KWK Budryk w km -0,091 do 1,500 związanych z usuwaniem szkód wywołanych eksploatacją górniczą Polskiej Grupy Górniczej S. A. Oddział KWK Sośnica
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj(1)
- Stanowisko do trójosiowych badań cyklicznych gruntów (...). Znak sprawy: DZPZ.282.34.2025.MK
- 2025 - (2) Zapewnienie gorących posiłków osobom objętym pomocą przez Ośrodek Pomocy Społecznej na terenie miasta Gliwice
- 2025 - (2) Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.