eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego



Ogłoszenie z dnia 2022-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060547163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bełżycka, 77

1.5.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-220

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pknalecz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pknalecz.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df318d28-8358-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego” są sukcesywne dostawy kruszywa w ilości łącznej do 3 700 Mg (słownie: trzy tysiące siedemset Mg), w tym:
1) dostawy kruszywa dolomitowego o frakcji 0-31,5 w ilości łącznej do 1 750 Mg (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt Mg),
2) dostawy kruszywa dolomitowego o frakcji 4-31,5 w ilości łącznej do 1 750 Mg (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt Mg),
3) dostawy kruszywa dolomitowego o frakcji 31,5-63 w ilości łącznej do 200 Mg (słownie: dwieście Mg).
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo zgłaszając zapotrzebowanie na dostawę kruszywa wskaże rodzaj kruszywa, ilość i miejsce dostawy (miejsca dostawy będą znajdować się w obrębie administracyjnym gminy Niedrzwica Duża).
3. Zamawiający zastrzega możliwość niezamówienia całej ilość przedmiotu dostawy tj. 3 700 Mg kruszywa drogowego. Zamawiający informuje, że minimalna (gwarantowana) ilość kruszywa drogowego, którą odbierze od Wykonawcy wynosi
3 500 Mg (klińca i tłucznia, albo klińca albo tłucznia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie powyżej 3 500 Mg kruszywa. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić jakiegokolwiek odszkodowania z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie powyżej 3 500 Mg kruszywa.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianych poszczególnych frakcji kruszywa, w stosunku do ilości wskazanych w ust. 1, w ramach wynagrodzenia umownego. Ostateczna ilość kruszywa w poszczególnych frakcjach będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego – z zastrzeżeniem odbioru od Wykonawcy gwarantowanych 3 500 Mg kruszywa.
5. Zamawiający wymaga zrealizowania zgłoszonego Wykonawcy zapotrzebowania na dostawę kruszywa dolomitowego w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 4 dni robocze od daty przekazania Wykonawcy zapotrzebowania.
6. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport, rozładunek i wszystkie koszty z tym związane.
7. Przedmiotem dostawy jest dolomitowe kruszywo łamane stosowane do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, klasa - I, gatunek: 1, o frakcjach określonych w ust. 1.
8. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa, które poza obróbką mechaniczną zostało poddane innej obróbce. Kruszywo musi być trwałe, odporne na działanie czynników atmosferycznych. Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13242 lub równoważnej.
9. Wykonawca zobowiązany jest, do wykonania zamówienia, używać materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone normą. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązującej normie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.).
10. Podczas dostawy każdej partii kruszywa Wykonawca zobowiązany jest przekazać przedstawicielowi Zamawiającego: aprobatę techniczną, deklarację zgodności z obowiązującą normą, dokument wskazujący kopalnię, z której pochodzi kruszywo.
11. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy nie może mieć wad prawnych, nie może być obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie może być przedmiotem żadnego postępowania ani formą zabezpieczenia.
12. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości i ilości dostarczanego kruszywa, w tym zbadanie poziomu zanieczyszczeń dostarczonego kruszywa.
13. Zamawiający informuje, że dowóz materiału będzie kierowany bezpośrednio na drogi gminne, lub dojazdowe do pól z koniecznością wielokrotnego częściowego rozładunku.
14. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych po uzgodnieniu dostawy, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania.
15. Maksymalne dzienne zapotrzebowanie na dostawę kruszywa wynosi 115 Mg.
16. Dostawa kruszywa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44922200-1 - Dolomit

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221338,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289489 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221338,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZYWOSORT PPHU Wiktor Siadaczka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111055304

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221338,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.