Ogłoszenie z dnia 2022-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341676/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2021/BZP 00341676/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31 (po zmianach)
- 2021/BZP 00341676/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31 (po zmianach)
- 2021/BZP 00341899/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-31
- 2021/BZP 00341907/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III - RIPOK"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052196095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolistowo Stare 144
1.5.2.) Miejscowość: Dolistowo Stare
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biom-recykling.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biom-recykling.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://biom-recykling.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III - RIPOK"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-210cfdbe-6a2b-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu ”Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III – RIPOK” nr POIS.02.02.00-00-0029/18. Projekt będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341676/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów (ZZO) w Koszarówce.Inwestycje w ZZO w Koszarówce będą obejmowały nw. zadania:
a) modernizacja instalacji sortowni,
b) wykonanie instalacji przygotowania paliwa alternatywnego,
c) wykonanie instalacji odzysku szkła ze stabilizatu,
d) wykonanie kompostowni wraz z placem dojrzewania,
e) rozbudowa budynku administracyjnego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów na potrzeby socjalne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 437223 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w Zakładzie Recyklingu (ZR) w Dolistowie StarymInwestycje w ZR w Dolistowie Starym będą obejmowały następujące zadania:
a) modernizacja Zakładu Recyklingu,
b) rozbudowa budynku administracyjnego w ZR na potrzeby socjalne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 228912 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania rozbudowa budynku administracyjnego w Zabielu – centrum edukacyjno – szkoleniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 34606 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488925 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEGE S.A.S Societe per actions Simplifiee SAFEGE S.A.S Societe per actions Simplifiee (spółka akcyjna uproszczona) Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: FR 76410118608/1070000916
7.3.3) Ulica: 15-27 rue du Port. Parc de I’lle / Oddział w Polsce Al. Jerozolimskie 134
7.3.4) Miejscowość: Nanterre /odział w Polsce Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 92022/02-305
7.3.7.) Kraj: Francja
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169002 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169002 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEGE S.A.S Societe per actions Simplifiee SAFEGE S.A.S Societe per actions Simplifiee (spółka akcyjna uproszczona) Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: FR 76410118608/1070000916
7.3.3) Ulica: 15-27 rue du Port. Parc de I’lle / Oddział w Polsce Al. Jerozolimskie 134
7.3.4) Miejscowość: Nanterre /odział w Polsce Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 92022/02-305
7.3.7.) Kraj: Francja
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169002 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112668 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJM - Inwest Maciorowski Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5460000145
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 129/18
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-337
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.