eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Szkolenia z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076618 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


uczelnia wyższa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59ff19be-b94e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pt. „Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”, w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.011.2021.UGS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 413725,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258424,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części A szkolenie: (ADM960) SAP NetWeaver Application Server Security.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11420,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części B szkolenie: (HR306) Configuration of Time Recording
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9245,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części C szkolenie: (BC402) Advanced Abap
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9245,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części D szkolenie: (BC401) Abap Objects
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9245,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części E szkolenie: (HA201) SAP HANA 2.0 SPS05 - High Availability and Disaster Tolerance Administration.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6852,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części F szkolenie: (HA215) SAP HANA 2.0 SPS05 - Using Monitoring and Performance Tools.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4568,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części G szkolenie: (HA240) SAP HANA 2.0 SPS04 - Authorizations, Scenarios & Security Requirements.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6852,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części H szkolenie: (H301) SAP HANA 2.0 SPS05 Advanced Modeling.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5547,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części I szkolenie: (HA400) ABAP Programming for SAP HANA
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6852,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części J szkolenie: (HA550) SAP HANA SDA, SDI and SDQ.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3698,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części K szkolenie: (SCM605) Sales Processing in SAP ERP
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 46225,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części L szkolenie: (SCM600) Business Process in Sales and Distribution
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 46225,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części M szkolenie: (AC040) Business Processes in Management Accounting
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 46225,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni z zakresu obsługi i administrowania systemem SAP ERP.
2) W zakresie części N szkolenie: (PLM230) SAP Project System - Controlling
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie otwartych szkoleń autoryzowanych przez SAP w formule online lub stacjonarnej w zakresie:
b) wystawienie zaświadczeń
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji: Do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej liczby osób w danej części, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Realizacja nastąpi zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z wykonawcą po zawarciu umowy.
6) Miejsce realizacji zamówienia:
a) Wykonawca winien posiadać status akredytowanej jednostki certyfikującej dla szkoleń SAP lub posiadać umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą dla szkoleń SAP.
b) Wykonawca zapewnia miejsce realizacji każdego szkolenia realizowanego w formule stacjonarnej.
c) Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do platformy do przeprowadzenia szkoleń w przypadku szkoleń online.
d) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia komputerów i łącza internetowego do szkoleń online uczestnikom.
e) Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń będących przedmiotem zamówienia w częściach od K do N szkolenie było zrealizowane przy minimalnej ilości uczestników – 3 osób – zgłoszonych prze UŚ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020. poz. 1320): a) Zamawiający wymaga, aby czynności techniczne i organizacyjne związane z przeprowadzeniem szkolenia (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 46225,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A-N zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.