eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nową funkcjonalność.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076593 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nową funkcjonalność.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Archiwstyki Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385444632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rejtana 17 25/26/27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-516

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zonko@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://archiwa.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://cas.bip-e.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nową funkcjonalność.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67bdfdd4-a452-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026862/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rozbudowa oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nowe funkcjonalności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040189/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/04/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Nazwa:
Panel administratora OSA.
Opis funkcjonalności:
Otwarty System Archiwizacji jest narzędziem cieszącym się dużą popularnością wśród archiwów społecznych. Aktualnie korzysta z niego ponad 200 organizacji i instytucji prowadzących archiwa społeczne. Ich liczba stale powiększa się. Panel administratora jest niezbędny do sprawnego zarządzania podmiotami i ich zasobami w OSA. Ma przede wszystkim umożliwić automatyczne zakładanie kont, monitorowania przyrostu danych, generowanie statystyk. Z założenia będzie dostępny tylko dla wyznaczonych pracowników CAS.
Cechy funkcjonalności:
1. panel administratora jest odrębną podstroną w panelu redaktora OSA, dostosowana wizualnie do pozostałych komponentów;
2. panel jest dostępny po zalogowaniu tylko i wyłącznie dla pracowników CAS;
3. panel zawiera informacje o instytucjach (m.in. nazwę instytucji, kod instytucji rodzaj instytucji, nazwę archiwum etc.), które mają założone konta w OSA oraz o przypisanych do nich kontach przedstawicieli instytucji tj. kierownika, redaktorów, edytorów (m.in. imię, nazwisko, adres e-mail);
4. panel zawiera informacje o dacie utworzenia konta dla danej instytucji;
5. panel zawiera informacje o statystykach wszystkich instytucji (liczby rekordów i plików cyfrowych w panelu redaktora, liczby rekordów i plików cyfrowych na portalu osa.archiwa.org / zbioryspoleczne.pl);
6. panel zawiera informacje o aktywności danej instytucji w zakresie opracowania i publikacji rekordów;
7. panel umożliwia założenie konta dla nowej instytucji oraz jego usunięcie;
8. panel umożliwia zakładanie kont użytkownikom danej instytucji, zmianę ich roli (Kierownik, Redaktor, Edytor), usuwanie kont;
9. panel umożliwia zakładanie kont pracownikom CAS, w tym nadawanie dostępu do panelu administratora;
10. dane w panelu administratora CAS są zsynchronizowane z danymi w panelach redaktorskich wszystkich instytucji.
Front-end:
1. podstrona panelu administratora jest wizualnie i funkcjonalnie spójna z panelem redaktora;
2. podstrona panelu administratora w panelu bocznym ma następujące zakładki:
a. Instytucje:
• lista instytucji, zawierająca dane takie jak: kod instytucji, ID instytucji, rodzaj instytucji, nazwa instytucji, nazwa archiwum, data założenia konta w OSA (generowana automatycznie);
• lista kont użytkowników w ramach instytucji zawierająca informacje takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail (login), rola, data założenia, ID;
• funkcjonalności opisane niżej nad listą instytucji;
b. Statystyki:
• przedstawione w postaci tabelarycznej;
• nagłówki tabeli m.in.: kod instytucji, rodzaj instytucji, nazwa instytucji, nazwa archiwum, data założenia konta instytucji, liczby rekordów (z podziałem na typ dokumentacji) i plików cyfrowych w bazie (na 4 poziomach opisu archiwalnego: zespół / zbiór, seria / podseria, jednostka archiwalna, dokument), liczby rekordów i plików cyfrowych (wraz z inf. dot. formatów i rozmiarów plików) i na portalu osa.archiwa.org (na 4 poziomach opisu archiwalnego: zespół / zbiór, seria / podseria, jednostka archiwalna, dokument),
• informacje o przyroście rekordów danej instytucji w panelu i na portalu osa.archiwa.org;
• funkcjonalności opisane niżej nad listą instytucji (sortowanie, określenie przedziału czasowego dot. statystyk, filtrowanie);
c. Centrum Archiwistyki Społecznej:
• lista kont użytkowników w ramach instytucji: imię, nazwisko, adres e-mail, data założenia.
Funkcjonalności dostępne na podstronie panelu administratora:
1. zakładka “Instytucje”:
a. przegląd instytucji;
b. dodawanie nowych instytucji;
c. usuwanie instytucji;
d. zakładanie kont użytkowników dla instytucji i przypisywanie ról (Kierownik, Redaktor, Edytor);
e. zmiana roli użytkowników panelu redaktora instytucji;
2. zakładka “Statystyki”:
a. sortowanie instytucji m.in. po dacie założenia konta instytucji, kodzie, nazwie instytucji / nazwie archiwum, danych statystycznych dotyczących liczby rekordów (w panelu instytucji i na portalu osa.archiwa.org);
b. możliwość określenia zakresu chronologicznego (w miesiącach i latach), w jakim będą pokazane powyższe dane (filtrowanie według określonego przedziału czasowego, według rodzaju instytucji);
3. zakładka “Centrum Archiwistyki Społecznej”:
a. zakładanie kont, określanie ról;
b. zmiana roli;
c. usuwanie kont;

4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vavatech Sp. Z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262845994

7.3.3) Ulica: ul.Olesińska 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-548

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30
2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.