eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów samochodów śmieciarek do odbioru i transportu odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów samochodów śmieciarek do odbioru i transportu odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielone Międzyzdroje Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521418408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowomyśliwska 86

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 577530430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.sawka@zielonemiedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonemiedzyzdroje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


transport odpadów, energetyka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów samochodów śmieciarek do odbioru i transportu odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-360d45d8-8864-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527077

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268292,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup w 2023r. paliwa płynnego do pojazdów specjalistycznych śmieciarek:
- olej napędowy ON w ilości: 41 250,00 litrów.
2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi jakościowe określone w aktach prawnych: Polska Norma PN-EN 228, PN-EN 590 oraz wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 16.12.2008r. Nr 221, poz. 1441).
3. Ilości paliwa podanego w opisie przedmiotu zamówienia jest wielkością orientacyjną i nie wiąże Zamawiającego, a jego zakup będzie realizowany wg. Bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
4. Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 330 000,00 zł brutto.
5. Wykonawca winien dysponować siecią stacji paliw na terenie dysponował całodobowymi stacjami paliw oferującymi olej napędowy ON, na których możliwy będzie zakup paliwa w systemie bezgotówkowym, na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiającemu kart paliwowych. Wykonawca oświadcza, iż w okresie obowiązywania Umowy będzie dysponował takimi stacjami, w ilości co najmniej 10 (słownie: dziesięcioma) na terenie województwa zachodniopomorskiego, przy czym w powiecie kamieńskim (województwo zachodniopomorskie) przynajmniej 2 (słownie: dwoma).
6. Karty Paliwowe:
- Wykonawca wyda Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty zawarcia niniejszej Umowy identyfikacyjne karty paliwowe, na podstawie danych przekazanych mu przez Zamawiającego,
- Na karcie paliwowej zakodowane będą co najmniej, następujące dane: nr karty, data ważności karty, nazwa użytkownika (Zamawiającego) oraz nr rejestracyjny pojazdu.
- W przypadku zgubienia bądź kradzieży (utraty) karty Wykonawca, po telefonicznym, mailowym lub za pomocą portalu internetowego zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty, przyjmując na siebie pełna odpowiedzialność za wszelkie zakupy dokonane za pomocą karty po takim zgłoszeniu.
- Wykonawca wyda Zamawiającemu duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, za dodatkową opłatą według stawki obowiązującej w dniu wydania nowej karty.
- Wykonawca wyda nieodpłatnie Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, duplikat karty w miejsce źle funkcjonującej karty, powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania dodatkowych kart. W takim przypadku Wykonawca wyda nieodpłatnie karty paliwowe nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia.
Podane w formularzu ofertowym przez Wykonawcę ceny brutto zamówienia nie stanowią wartości wynagrodzenia Wykonawcy, lecz są wyłącznie podstawą do porównania ofert złożonych w ramach postępowania. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z treścią podpisanej umowy do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego dla zamówienia.

Średnie cena poszczególnych rodzajów paliwa z dnia 23.12.2022 wskazane w formularzu ofertowym zostaną użyte przez Zamawiającego tylko do określenia porównania ofert, natomiast wiążąca zwycięskiego Wykonawcę będzie wielkość upustu cenowego, obowiązującego przez cały okres trwania umowy, liczonego od wartości zakupów paliwa dokonanych w danym okresie rozliczeniowym w stacjach paliw Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.