Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070876/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00076348/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00101191/01 - Wynik z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana całości układu skraplania helu w wysokopolowym przedklinicznym tomografie rezonansu magnetycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego PAN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326463
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Adolfa Pawińskiego 5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imdik.pan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: imdik.pan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowa i badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076393
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00070876/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, poza przypadkami określonymi w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących sytuacjach:
1) gdy dochowanie terminu lub warunków realizacji zamówienia określonych w Umowie jest niemożliwe z uwagi na Siłę Wyższą lub inne okoliczności niezależne od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć – wydłużenie terminu realizacji zostanie dokonane o czas trwania przeszkody w wykonywaniu Umowy, jednakże pod warunkiem niezwłocznego przedstawienia przez Wykonawcę dowodów potwierdzających ten stan rzeczy
2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie, w szczególności wpływających na zakres lub standard prac Wykonawcy lub obowiązki Wykonawcy – zmiana będzie polegała na dostosowaniu postanowień Umowy i zawartych w nich wymagań do zmienionych wymagań zawartych w przepisach prawa;
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, poza przypadkami określonymi w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących sytuacjach:
1) gdy dochowanie terminu lub warunków realizacji zamówienia określonych w Umowie jest niemożliwe z uwagi na Siłę Wyższą lub inne okoliczności niezależne od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć – wydłużenie terminu realizacji zostanie dokonane o czas trwania przeszkody w wykonywaniu Umowy, jednakże pod warunkiem niezwłocznego przedstawienia przez Wykonawcę dowodów potwierdzających ten stan rzeczy;
2) gdy dochowanie terminu lub warunków realizacji zamówienia określonych w Umowie jest niemożliwe z uwagi na obiektywne okoliczności, w szczególności wynikające z przedłużającego braku dostępności ciekłego helu, niezależne od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć – wydłużenie terminu realizacji zostanie dokonane o czas trwania przeszkody w wykonywaniu Umowy, jednakże pod warunkiem niezwłocznego przedstawienia przez Wykonawcę dowodów potwierdzających ten stan rzeczy;
3) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie, w szczególności wpływających na zakres lub standard prac Wykonawcy lub obowiązki Wykonawcy – zmiana będzie polegała na dostosowaniu postanowień Umowy i zawartych w nich wymagań do zmienionych wymagań zawartych w przepisach prawa;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.