Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00504843/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siekierczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271
1.5.2.) Miejscowość: Siekierczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757221778
1.5.8.) Numer faksu: 756666150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
siekierczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c90a59-7fa7-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339082/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210170,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026:
1) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących (w tym: podstawowych,
pomocniczych, funduszowych, walutowych) dla Gminy Siekierczyn pod nazwą: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy:
- Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy Polskich w Zarębie, ul. Szkolna 2, 59-800 Lubań,
- Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie, Siekierczyn 200 A, 59-818 Siekierczyn,
- Przedszkola w Zarębie, ul. Jana Brzechwy 6, 59-800 Lubań,
- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siekierczynie, Siekierczyn 296, 59-818 Siekierczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową.
2) Wykonawca zapewni, w każdej formie, realizowanie wpłat na rachunki Zamawiającego,
3) Wykonawca nie będzie obciążał opłatami i prowizjami wpłacających gotówkę na rachunki Gminy i jej jednostek organizacyjnych,
4) Wykonawca zapewni:
a) realizację wszystkich wypłat gotówkowych w oddziale/filii m.in.: świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, innych wypłat,
b) realizację czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych,
c) realizację przelewów składanych w formie elektronicznej, a także w szczególnych przypadkach w formie papierowej,
d) informowanie pisemne o każdorazowej korekcie dokonanej na rachunkach bankowych Zamawiającego,
e) wydawanie na pisemne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych,
f) możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy; kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchomiony na podstawie osobnej umowy i po złożeniu przez Zamawiającego wniosku kredytowego, uwzględniającego rzeczywiste kwotowe i czasowe potrzeby Gminy,
g) możliwość lokowania wolnych środków w lokatach terminowych. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach,
h) zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej: dostęp do usług przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu,
i) realizację przelewów zagranicznych,
j) uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących oraz pomocniczych wszystkich jednostek objętych niniejszym postępowaniem,
k) możliwość generowania (wydruku) wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów,
l) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
m) logowanie do systemu z wykorzystaniem weryfikacji dwuetapowej,
n) możliwość przygotowania i wysyłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji,
o) zapewnienie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników,
p) w razie awarii naprawę systemu w dni robocze do 24 h od jej zgłoszenia,
q) w przypadku braku lub ograniczenia dostępu do systemu, użytkownik systemu może składać dyspozycje płatnicze w formie pisemnej w oddziale, filii lub placówce banku,
r) realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), która powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji,
s) możliwość sporządzania wyciągów bankowych w terminie do drugiego dnia operacyjnego z wyszczególnieniem danych, których operacja (np. przelew) dotyczy,
t) w ramach abonamentu za użytkowanie bankowości elektronicznej bank zapewni dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników, prawidłową pracę zainstalowanego oprogramowania i dokonywanie wszystkich czynności przy jej użyciu (np. dokonywanie przelewów) bez dodatkowych opłat. Wykonawca dostarczy urządzenia: tokeny, karty, czytniki lub inne urządzenia np. w czasie awarii, zmiany osób upoważnionych, powołania nowych jednostek organizacyjnych) na wniosek Zamawiającego. Czas realizacji nie może przekroczyć trzech dni roboczych od chwili złożenia wniosku.
u) w przypadku zmiany systemu finansowo – księgowego, Wykonawca zapewni generowanie plików z systemu bankowości elektronicznej w formacie wystandaryzowanym zapewniającym import do systemu finansowo – księgowego Zamawiającego,
v) obsługę płatności masowych w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie generować i prowadzić numery rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych płatności.
Świadczący usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług, o których mowa powyżej w każdej ilości jaka jest niezbędna do prawidłowej obsługi rachunków dla Gminy Siekierczyn i jej jednostek organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66115000-9 - Usługi transferu płatności międzynarodowych
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
66112000-8 - Usługi depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że prowadzenie post. nie leży w interesie publicznymSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2026-2029
- Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 1 pojazdu specjalnego - podnośnika koszowego
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Zaciągnięcie kredytu na 2025 rok na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
- Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na zapłatę bieżących zobowiązań Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Rybno w 2025 roku.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





