eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koprzywnica › Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Nied¼wicach



Og³oszenie z dnia 2024-01-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Nied¼wicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOPRZYWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409956

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 88

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koprzywnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-660

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158477040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@koprzywnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: koprzywnica.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Nied¼wicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d39f2169-bec5-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00076214

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067520/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Nied¼wicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wnioski, o¶wiadczenia i inne dokumenty sk³adane w postêpowaniu musz± byæ zgodne
z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji WY£¡CZNIE elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja” lub na adres
e-mail: inwestycje@koprzywnica.eu. Oferta wraz z za³±cznikami sk³adana jest wy³±cznie przez Platformê pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. W przypadku o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego, za datê wp³ywu przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego.
4. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na stronie https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.
5. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
7. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
8. Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu po uprzednim za³o¿eniu konta na Platformie. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
9. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
10. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.

Ci±g dalszy w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w Koprzywnicy, ul.11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, Telefon: 15 847 70 40
 W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.042.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2258355,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Nied¼wicach”.
Przedmiot obejmuje nastêpuj±ce prace projektowe i roboty budowlane takie jak:

W budynku Szko³y podstawowej i Hali sportowej
• Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych,
• Ocieplenie stropodachu,
• Ocieplenie dachu
• Wymiana stolarki drzwiowej,
• Wymiana luksferów na stolarkê okienn±
• Remont pomieszczenia kot³owni
• Wykonanie schodów zewnêtrznych do kot³owni
• Modernizacja ¼ród³a ciep³a,
• Modernizacja instalacji c.o.,
• Modernizacja instalacji c.w.u.,
• Wymiana o¶wietlenia na LED,
• Remont ¶cian i sufitów na hali sportowej
• Dostawa i monta¿ instalacji PV i magazynu energii

W budynku przy szkole:

• kompleksowa rozbiórka budynku
• usuniêcie gruzu i innych materia³ów pochodz±cych z rozbiórki wraz
z utylizacj±
• wykonanie parkingu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej


Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w za³±czniku nr 9 do SWZ - PFU.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Koprzywnica

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych
w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
9. Kryteria i ich opis:
Cena - 60 %
Wyd³u¿ony okres gwarancji - 40 %.
W tym:
• poni¿ej 24 miesiêcy - oferta zostanie odrzucona
• 36 miesiêcy - Wykonawca otrzyma – 0 pkt
• 48 miesiêcy – Wykonawca otrzyma – 20 pkt
• 60 miesiêcy lub wiêcej - Wykonawca otrzyma – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczenia a wskazany Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, przed³o¿y wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) niepodlegania wykluczeniu,


Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
w zakresie:
1) Wykaz wykonanych robót.
Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e i¿ wykona³ w sposób nale¿yty nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej – 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum: 1 000 000,00 z³ brutto ka¿da w zakresie termomodernizacji budynków w których co najmniej jeden budynek z tych robót mia³ kubaturê nie mniejsz± ni¿ 3000 m3.
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
• co najmniej 1 osob±, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub równowa¿ne, dopuszczalne jest wykazanie siê równowa¿nymi uprawnieniami wystawionymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci w konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj±c± co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy.
• co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê projektanta bran¿y konstrukcyjno-budowlanych, posiadaj±c± minimum 5 letnie uprawnienia projektowe bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub równowa¿ne, dopuszczalne jest wykazanie siê równowa¿nymi uprawnieniami wystawionymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 PLN.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót.
Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e i¿ wykona³ w sposób nale¿yty nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej – 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum: 1 000 000,00 z³ brutto ka¿da w zakresie termomodernizacji budynków w których co najmniej jeden budynek z tych robót mia³ kubaturê nie mniejsz± ni¿ 3000 m3.
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
• co najmniej 1 osob±, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub równowa¿ne, dopuszczalne jest wykazanie siê równowa¿nymi uprawnieniami wystawionymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci w konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj±c± co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy.
• co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê projektanta bran¿y konstrukcyjno-budowlanych, posiadaj±c± minimum 5 letnie uprawnienia projektowe bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub równowa¿ne, dopuszczalne jest wykazanie siê równowa¿nymi uprawnieniami wystawionymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.


W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 PLN.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy wymaga odbycia przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej, szczegó³y przeprowadzenia wizji:
1) Wizja lokalna odbêdzie siê w dniu 12 lutego od godz. 9:00 do godziny 12:00.
2) Wizja rozpocznie bezpo¶rednio przed budynkiem g³ównym SP Nied¼wice.
3) Potencjalny Wykonawca powinien poinformowaæ o chêci wziêcia udzia³u w wizji, telefonicznie lub poprzez e-mail.
4) Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci wyznaczenia dodatkowego terminu wizji lokalnej a z przeprowadzonej wizji bêdzie sporz±dzona lista obecno¶ci.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 30 000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100), które nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych; wspólnie
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.
U. z 2020 r. poz. 299).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione w formie niepieniê¿nej (poprzez wniesienie wadium w oryginale nale¿y rozumieæ przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokona³).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:

Nr rachunku: 34 8517 0007 0080 0000 2639 0016
z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: ZP.042.1.2024

5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrze¿eniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.
7. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych
w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie
w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót.
2) Pozosta³e warunku udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian
postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia:
a) niekorzystnych warunków atmosferycznych (wichury, intensywnych opadów deszczu, gradu lub ¶niegu, ujemne temperatury w dzieñ i w nocy, wysokie temperatury powy¿ej 30ºC) trwaj±cych ponad 5 dni i uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonywanie robót zgodnie ze Szczegó³owymi Specyfikacjami Technicznymi,
b) prac objêtych umow±, zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwy organ, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy,
c) niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
d) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami okre¶lonymi w przepisach prawa, w tym w kodeksie postêpowania administracyjnego,
e) wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych na mocy art. 455 ust. 1 pkt. 3 pkt. 4 i ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji umowy, a których konieczno¶ci zlecenia Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili sporz±dzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy,
f) przeszkody wynikaj±cej z si³y wy¿szej w szczególno¶ci.: pandemiê, epidemiê oraz po¿ar, powód¼ i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne.
Za si³ê wy¿sz± Zamawiaj±cy uwa¿a wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, na któr± Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu; wyst±pieniu której Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub jej przezwyciê¿yæ; oraz która nie mo¿e byæ zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiaj±cemu.
2) zmiana podwykonawcy: na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza siê zmianê
podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnacjê z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne jest powierzenie podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi w trakcie jego realizacji. Zamiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia lub po rozwi±zaniu (odst±pieniu od) umowy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê oraz – w przypadku podwykonawców, którzy realizowali roboty budowlane – o braku wymagalnych roszczeñ podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytu³u zrealizowanych robót budowlanych. Je¿eli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy dopu¶ci zmianê pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazane na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcê.
3) zmiana umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±ce ze stwierdzonych wad w tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,

Ci±g dalszy w SWZ i Za³±czniku nr 5 do SWZ - Projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „OFERTY". Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji korzystania z platformy. 2. Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ w terminie do dnia 16.02.2024 roku do godziny 10:00. 3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.