eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Przebudowa dróg powiatowych i budowa chodników na terenie Gminy Tryńcza z podziałem na cztery części



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076084 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych i budowa chodników na terenie Gminy Tryńcza z podziałem na cztery części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tryńcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 37-204 Tryńcza 127

1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 642 12 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.tryncza@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.tryncza.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych i budowa chodników na terenie Gminy Tryńcza z podziałem na cztery części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184b4b3b-9dd3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000668/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg powiatowych i budowa chodników na terenie gminy Tryńcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035756/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UIB.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 742418,30 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1574R Sieniawa – Gorzyce w m. Gorzyce polega na budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr P 1574R Sieniawa – Gorzyce w km 2+525-3+235 strona prawa w miejscowości Gorzyce i obejmuje następujący zakres robót:
1. Roboty przygotowawcze,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Odwodnienie,
4. Krawężniki i obrzeża,
5. Chodnik i zjazdy,
6. Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające,
7. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ), Przedmiar robót (Załącznik nr 8a) oraz projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 232766,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr P 1580R Gorliczyna – Wólka Pełkińska w m. Jagiełła polega na budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr P 1580R Gorliczyna – Wólka Pełkińska w km 5+971-6+260 strona lewa w miejscowości Jagiełła i obejmuje następujący zakres robót:
1. Roboty przygotowawcze (m.in. przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie niniejszych robót budowlanych (plan zagospodarowania terenu, zgłoszenie wodnoprawne), roboty pomiarowe, inwentaryzacja powykonawcza),
2. Kolektor,
3. Krawężniki i obrzeża,
4. Chodnik,
5. Zjazdy,
6. Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające,
7. Pobocze,
8. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ), Przedmiar robót (Załącznik nr 8b) oraz projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 147468,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 - Przebudowa ciągu pieszo – rowerowego w pasie drogi powiatowej nr P 1577R Gniewczyna Łańcucka – Gorzyce w m. Gniewczyna Łańcucka polega na przebudowie ciągu pieszo – rowerowego w pasie drogi powiatowej nr P 1577R Gniewczyna Łańcucka – Gorzyce w km 0+500-1+000 strona prawa w miejscowości Gniewczyna Łańcucka i obejmuje następujący zakres robót:
1. Roboty rozbiórkowe,
2. Studnie rewizyjne,
3. Elementy ulic,
4. Chodniki,
5. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ), Przedmiar robót (Załącznik nr 8c) oraz projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 107420,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr P 1571R Tryńcza – Głogowiec w m. Głogowiec i Tryńcza polega na przebudowie drogi powiatowej nr P 1571R Tryńcza – Głogowiec w miejscowości Głogowiec i Tryńcza i obejmuje:
1) Przebudowę drogi powiatowej nr P 1571R Tryńcza – Głogowiec w km 3+344-3+668 strona prawa wraz z wykonaniem ciągu pieszego, w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Poszerzenie jezdni,
4. Zjazdy,
5. Oznakowanie poziome,
2) Przebudowę drogi powiatowej nr 1571R Tryńcza – Głogowiec w km 3+344-3+688 w miejscowości Głogowiec, w zakresie:
1. Roboty pomiarowe,
2. Oczyszczenie nawierzchni drogowych,
3. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
4. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka mineralno- asfaltowa,
5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna,
6. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno,
7. Profilowanie poboczy.
3) Przebudowę drogi powiatowej nr 1571R Tryńcza – Głogowiec w km 0+000-0+250 w miejscowości Tryńcza, w zakresie:
1. Roboty pomiarowe,
2. Oczyszczenie nawierzchni drogowych,
3. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
4. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka mineralno- asfaltowa,
5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna,
6. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno,
7. Profilowanie poboczy,
8. Regulacja pionowa studzienek.
4) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ), Przedmiar robót (Załącznik nr 8d) oraz projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 254763,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273776,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396416,56

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273776,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Żołyni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691687243

7.3.3) Ulica: ul. Białobrzeska 118

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273776,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199091,42

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330425,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199091,42

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Żołyni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691687243

7.3.3) Ulica: ul. Białobrzeska 118

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199091,42

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123764,94

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187847,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123764,94

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana Mariusz Dryla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180515109

7.3.4) Miejscowość: Rzeplin 13

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123764,94

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212635,41

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337790,63

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212635,41

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950359116

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 54

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212635,41

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.