eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Sukcesywna dostawa energii elektrycznej dla potrzeb obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S. A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa energii elektrycznej dla potrzeb obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S. A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 283 60 78

1.5.8.) Numer faksu: 54 283 62 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.maciejewski@uzdrowiskociechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa energii elektrycznej dla potrzeb obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S. A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4aa011f-8f1e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP 06/02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 957000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów należących do Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w czasie od 01.04.2022 r. do 31.12.2022 r. w szacowanej ilości 1.500.000 kWh.

Struktura zużycia energii elektrycznej z uwzględnieniem grup taryfowych i stref czasowych :

Taryfa B23 - trzy punkty poboru ( zużycie 715.000 kWh )
szczyt przedpołudniowy 30 %
szczyt popołudniowy 10 %
reszta doby 60 %
Taryfa C23 – dwa punkty poboru ( zużycie 633.000 kWh )
szczyt przedpołudniowy 26 %
szczyt popołudniowy 12 %
reszta doby 62 %
Taryfa C22A – dwa punkty poboru ( zużycie 60.000 kWh )
szczyt 28 %
poza szczytem 72 %
Taryfa C12A – jeden punkt poboru ( zużycie 5.000 kWh )
szczyt 25 %
poza szczytem 75 %
Taryfa C12B – jeden punkt poboru ( zużycie 4.000 kWh )
dzień 40 %
noc 60 %
Taryfa C11 –dwanaście punktów poboru ( zużycie 80.000 kWh )
Taryfa G11 – cztery punkty poboru ( zużycie 3.000 kWh )

Jest to kolejna procedura mająca wyłonić sprzedawcę energii elektrycznej.
Układy pomiarowe dostosowane są do zasady TPA.
Okres rozliczeniowy dla PPE wymienionych w załączniku nr 2 do umowy wynosi jeden miesiąc ( pozycje 1- 8,25 ) oraz dwa miesiące ( pozostałe pozycje ).
Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej.
Zamawiający posiada odrębne umowy na sprzedaż energii elektrycznej oraz na świadczenie usług dystrybucyjnych.
Umowa dot. sprzedaży energii elektrycznej zawarta została na czas określony do dnia 31.12.2021 r. i dotyczyła wszystkich PPE zamawiającego. Od 01.01.2022 r. dostawę przejął sprzedawca rezerwowy – ENERGA OBRÓT S.A.
Umowy dot. usług dystrybucyjnych zawarte są na czas nieokreślony dla każdego PPE oddzielnie – ENERGA OPERATOR S.A.
Zamawiający nie uzależnia długości trwania umowy od wyczerpania wartości umowy brutto. Zamawiający samodzielnie będzie kontrolował wydatkowanie środków w ramach przedmiotowej umowy, poinformuje Wykonawcę o zbliżającym się terminie przekroczenia maksymalnego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do zapłaty należności za całość zrealizowanej dostawy do wyznaczonej daty zakończenia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa – załącznik Nr 5 do Umowy.

Ofertę należy przedstawić w postaci uśrednionej ceny za 1 kWh (cztery cyfry po przecinku) bez względu na taryfę i strefy czasowe.

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki wiązane z realizacją zamówienia wynikające bezpośrednio ze specyfikacji warunków zamówienia oraz inne koszty niezbędne do poniesienia, a wymienione w dokumentach, których posiadanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności stawkę opodatkowania akcyzą, podatku VAT, koszty rozliczania faktur, koszty wynikające z dokonywania bilansowania handlowego i odczytów, itp.

Zamawiający informuje, że posiada aktualną umowę na świadczenie usług dystrybucji z ENERGA- OPERATOR Spółka Akcyjna, 80-557 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 130, zawartą na czas nieokreślony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1765200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1765200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1765200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 1182126841

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86/88

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1765200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.