eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTworzenie, opracowanie i korekta metadanych w programie Muscat w bazie RISM wytypowanych do POPC "Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie"(...)- 16 części



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075937 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Tworzenie, opracowanie i korekta metadanych w programie Muscat w bazie RISM wytypowanych do POPC „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie”(…)- 16 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 44 16 100

1.5.8.) Numer faksu: (+48 22) 44 16 113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nifc.pl/pl/bip/postepowania-w-trybach-konkurencyjnych/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tworzenie, opracowanie i korekta metadanych w programie Muscat w bazie RISM wytypowanych do POPC „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie”(…)- 16 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1e00615-8b06-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010804/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Tworzenie, opracowanie i korekta metadanych w programie Muscat w bazie RISM w ramach projektu „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury” Tytuł projektu: „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” Nr umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.02-00-0001/18-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028982/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.7.2021.1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139359,78 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2a do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14534,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się Bibliotece Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina (PL-Wumfc) oraz dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2b do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14733,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2c do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14693,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) i w Bibliotece Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina (PL-Wnifc) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2d do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14414,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Opactwie św. Wojciecha Mniszek Benedyktynek w Staniątkach (PL-STAb) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2e do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2e do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 19969,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się archiwum Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2f do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2f do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7207,42 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się archiwum Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2g do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2g do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7366,70 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się archiwum Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2h do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2h do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7406,52 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się archiwum Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2i do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2i do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7008,32 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się archiwum Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2j do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2j do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7525,98 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się archiwum Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2k do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2k do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7207,42 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12: „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Archwium jasnogórskim (PL-CZ) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2l do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2l do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 2298,24 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13: „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Archwium jasnogórskim (PL-CZ) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2m do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2m do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 2334,72 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14: „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Archwium jasnogórskim (PL-CZ) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2n do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2n do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 2480,64 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15: „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Archwium jasnogórskim (PL-CZ) wytypowanych do POPC – „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” wyszczególnionych w załączniku 2o do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2o do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 2407,68 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16: „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Muzeum Fryderyka Chopina Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina wyszczególnionych w załączniku 2p do SWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2p do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3h do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7770,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13998,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13998,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13998,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Antoni Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Broniewskiego 8a/29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-785

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13998,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 2 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w części 2 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14010,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14010,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14010,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Fatalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul, Łąkowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Sade Budy

7.3.5) Kod pocztowy: 96-316

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14010,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 4, nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 4, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w części 4, nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15300,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15300,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15300,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Cabała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Wojanowska 64/14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-050

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15300,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 6 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 6 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w części 6 nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zuzanna Daniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Pl. 1000-lecia 1/2

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-14

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Jaworska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Osiedle Piastów 56C/122

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-625

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-14

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Bujas-Poniatowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Drukarska 7/20

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-348

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-06

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Krok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-355

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia cena najkorzystniejszej oferty - 8 610,00 zł złożonej do części 11 zamówienia przez Panią Julię Palacz ul. Kielecka 9/22 31-526 Kraków przekracza kwotę 7 207,42 zł jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 11 zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na postawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Wrzos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 8/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 05-014

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-29

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartosz Jagiełło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Smoluchowskiego 30/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-372

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-14

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Opryszak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Zefirowa 19/12

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-027

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-29

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Barakat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 8/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-014

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-29

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7008,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7008,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7008,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Niewiarowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Kwidzyńska 38

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7008,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-13
2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.