eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Wykonanie PFU oraz materiałów do uzyskania dec. o środowiskowych uwarunkowaniach dla potrzeb rozbudowy ul. Roosevelta w ramach "Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną".



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie PFU oraz materiałów do uzyskania dec. o środowiskowych uwarunkowaniach dla potrzeb rozbudowy ul. Roosevelta w ramach „Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie PFU oraz materiałów do uzyskania dec. o środowiskowych uwarunkowaniach dla potrzeb rozbudowy ul. Roosevelta w ramach „Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22bf913f-7cfe-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016777/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rządowy Fundusz Polski Ład

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032050/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40650,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1) Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego dalej PFU) zgodnie
z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia
20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozdział 4 – Zakres i forma programu funkcjonalno-użytkowego § 15 do § 20 dla:
a) odcinka ul. Roosevelta od skrzyżowania z ul. Żeromskiego do skrzyżowania
z ul. Przemysłową na podstawie - wariantu 1 koncepcji rozbudowy ulicy Roosevelta od skrzyżowania z ulicą Żeromskiego do granicy miasta Piotrków Trybunalski opracowanej w 2013 roku przez „Inwestor Konin – Pracownia Projektowa”, 62-510 Konin ul. Okólna 6 z uwzględnieniem uwag zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
b) odcinka ul. Roosevelta od skrzyżowania z ul. Przemysłową do skrzyżowania
z ul. Wronią (bez przejazdu kolejowego) na podstawie dokumentacji technicznej pn. „Przebudowa/ rozbudowa ulicy F. Roosevelta
wraz z budową/przebudową istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku od ul. Przemysłowej do ulicy Granicznej w Piotrkowie Trybunalskim” opracowanej w 2015 roku przez "VIA" USŁUIGI TECHNICZNE
I PROJEKTOWE W BUDOWNICTWIE DROGOWYM mgr inż. Tadeusz Budkowski 97-300 Piotrków Tryb. ul Wiślana 22B z uwzględnieniem uwag Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
– w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1egz. w formie cyfrowej
2) Wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów (zwanego dalej ZZK) planowanej inwestycji na podstawie opracowanego PFU, zgodnie z wytycznymi zawartymi
w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz przedstawienie ich w formie tabelarycznej.
– w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 egz. w formie cyfrowej
a) Opracowane ZZK stanowić będzie podstawę wyceny zamówienia na roboty budowlane i wraz z PFU winny umożliwiać przeprowadzenie postępowania na wybór Wykonawcy zgodnie z USTAWĄ z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
b) Szczegółową formę i zakres kosztorysów oraz ZZK należy uzgodnić zamawiającym w trakcie opracowania.
3) Sporządzenie skutecznych materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w tym: karty informacyjnej przedsięwzięcia lub ew. raportu środowiskowego) w oparciu o Ustawę z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania
na środowisko oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września
2019 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
– w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 5 egz. w formie cyfrowej
4) Zapewnienie współpracy z zamawiającym w trakcie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie opracowanego Programu Funkcjonalno – Użytkowego. Wykonawca na zgłoszenie zamawiającego zobowiązany
jest do udziału w pracach w komisji przetargowej w charakterze biegłego, udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące PFU,
nie później jednak niż w terminie 48 godzin od przekazania treści zapytań
oraz do uzupełniania braków, bez dodatkowego wynagrodzenia.
5) W przypadku wejścia w życie nowych wytycznych, instrukcji bądź innych dokumentów w terminie udzielonej gwarancji i rękojmi przez wykonawcę, mających wpływ na treść opracowania w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji opracowania.
2. Do obowiązków wykonawcy należy:
1) pozyskanie niezbędnych dokumentów do zaprojektowania robót budowlanych,
w szczególności:
a) kopii mapy zasadniczej w skali 1:500,
b) pomiaru ruchu komunikacyjnego wraz z jego analizą, hałasu i innych uciążliwości,
c) wyników badań podłoża gruntowego z określeniem warunków gruntowowodnych,
d) zaleceń konserwatorskich konserwatora zabytków,
e) inwentaryzacji zieleni,
f) danych dotyczących zanieczyszczeń atmosfery do analizy ochrony powietrza oraz posiadanych raportów, opinii lub ekspertyzy z zakresu ochrony środowiska,
g) dodatkowych warunków technicznych do projektowania dla budowy/ przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z przebudową drogi, jeżeli będzie zachodziła taka potrzeba,
2) zapewnienie stałego kontaktu i współpracy z Zamawiającym poprzez konsultacje biorąc udział w codwutygodniowych spotkaniach do czasu opracowania PFU
i ZZK w celu omówienia szczegółowych rozwiązań technicznych, materiałowych
i kosztowych.
3) wsparcie techniczne na etapie realizacji inwestycji w zakresie zgodności opracowywanej dokumentacji, materiałów, technologii i innych z PFU. Wsparcie techniczne będzie wymagane do momentu zakończenia opracowania dokumentacji i uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
4) uzyskanie poza akceptacją Zamawiającego wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzenia zastosowanych rozwiązań wymaganych w zakresie opracowywanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74415,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74415,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74415,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie TRAKT Grzegorz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 614-154-19-88

7.3.3) Ulica: Sędzisław 50

7.3.4) Miejscowość: Marciszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74415,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.