Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021914/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00021914/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17 (po zmianach)
- 2022/BZP 00023714/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zatrudnienie specjalistów w ramach realizacji projektu „RAZEM Z SENIORAMI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 317 16 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zatrudnienie specjalistów w ramach realizacji projektu „RAZEM Z SENIORAMI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a35c83-7779-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015041/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zatrudnienie specjalistów w ramach realizacji projektu „Razem z seniorami”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„RAZEM Z SENIORAMI” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021914/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.2.2022MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem prowadzonego postępowania jest usługa obejmująca prowadzenie zajęć edukacyjnych w Gminie Daleszyce realizowanych w ramach projektu: „RAZEM Z SENIORAMI” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.1) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania.
2) Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1:
Osoba prowadząca indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 80 uczestników projektu;
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego dla seniorów
Zakres tematyczny: Poprawa kondycji psychicznej uczestników projektu, podniesienie własnej wartości.
Liczba uczestników: 80 uczestników projektu
Ilość godzin: Umowa zlecenie: 80UP x 10h = 800h
Okres realizacji usługi: od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 95200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem prowadzonego postępowania jest usługa obejmująca prowadzenie edukacyjnych w Gminie Daleszyce realizowanych w ramach projektu: „RAZEM Z SENIORAMI” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania.
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2:
Zadanie 2: Osoby prowadzące warsztaty
CZĘŚĆ I: Osoba prowadząca warsztaty Trening umysłu w 5 KS;
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, certyfikat z zakresu treningu umysłu, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu zajęć dla seniorów;
Zakres tematyczny: Poprawa kondycji umysłu oraz profilowanie demencji;
Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;
Ilość godzin: Umowa zlecenie: 8h x 18mce x 5 KS = 720h;
Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00
CZĘŚĆ II: Osoba prowadząca poradnictwo prozdrowotne - zajęcia z fizjoterapeutą w 5 KS
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu zajęć fizjoterapeutycznych;
Zakres tematyczny: Doradztwo prowadzone przez fizjoterapeutę. Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia – stan somatyczny i psychiczny, doradztwo w zakresie higieny, określenie odpowiedniej diety, współpraca z trenerem ruchowym, propagowanie zdrowego trybu życia;
Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;
Ilość godzin: Umowa zlecenie: 5 KS x 40h = 200h;
Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00
CZĘŚĆ III: Osoba prowadząca poradnictwo prozdrowotne - zajęcia z dietetykiem w 5 KS
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu zajęć z dietetyki;
Zakres tematyczny: Doradztwo prowadzone przez dyplomowanego dietetyka. Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia – stan somatyczny i psychiczny, doradztwo w zakresie higieny, określenie odpowiedniej diety, współpraca z trenerem ruchowym, propagowanie zdrowego trybu życia.
Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;
Ilość godzin: Umowa zlecenie: 5 KS x 20h = 100h;
Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00
CZĘŚĆ IV: Osoba prowadząca poradnictwo prozdrowotne - zajęcia z pielęgniarką w 5 KS
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu poradnictwa dla seniorów;
Zakres tematyczny: Doradztwo prowadzone przez dyplomowaną pielęgniarkę. Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia – stan somatyczny i psychiczny, doradztwo w zakresie higieny, określenie odpowiedniej diety, współpraca z trenerem ruchowym, propagowanie zdrowego trybu życia;
Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;
Ilość godzin: Umowa zlecenie: 5 KS x 12h = 60h;
Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 129120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń Anna Lubieniecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572449454
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-356
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLEŃ ANNA LUBIENIECKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLEŃ ANNA LUBIENIECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono.
INNE PRZETARGI DALESZYCE
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce" - II powt.
- "Budowa kanalizacji i wodociągów w gminie Daleszyce" - powt.
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Daleszyce w 2025 r."
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagwarantowanie uczestnictwa prelegentów podczas 3wydarzeń zobszaru edukacji wraz zopracowaniem koncepcji meryt tych wydarzeń atakże zapewnienie eksperta/ów ds.prowadzenia wydarz orazzapewn oprawygraf
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Usługi przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP,
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Asystent seniora - część X
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.