eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Zatrudnienie specjalistów w ramach realizacji projektu "RAZEM Z SENIORAMI"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zatrudnienie specjalistów w ramach realizacji projektu „RAZEM Z SENIORAMI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 317 16 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zatrudnienie specjalistów w ramach realizacji projektu „RAZEM Z SENIORAMI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a35c83-7779-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015041/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zatrudnienie specjalistów w ramach realizacji projektu „Razem z seniorami”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„RAZEM Z SENIORAMI” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021914/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.2.2022MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224320,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem prowadzonego postępowania jest usługa obejmująca prowadzenie zajęć edukacyjnych w Gminie Daleszyce realizowanych w ramach projektu: „RAZEM Z SENIORAMI” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

1) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania.

2) Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1:

Osoba prowadząca indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 80 uczestników projektu;

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego dla seniorów

Zakres tematyczny: Poprawa kondycji psychicznej uczestników projektu, podniesienie własnej wartości.

Liczba uczestników: 80 uczestników projektu

Ilość godzin: Umowa zlecenie: 80UP x 10h = 800h

Okres realizacji usługi: od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 95200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem prowadzonego postępowania jest usługa obejmująca prowadzenie edukacyjnych w Gminie Daleszyce realizowanych w ramach projektu: „RAZEM Z SENIORAMI” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania.

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2:

Zadanie 2: Osoby prowadzące warsztaty

CZĘŚĆ I: Osoba prowadząca warsztaty Trening umysłu w 5 KS;

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, certyfikat z zakresu treningu umysłu, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu zajęć dla seniorów;

Zakres tematyczny: Poprawa kondycji umysłu oraz profilowanie demencji;

Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;

Ilość godzin: Umowa zlecenie: 8h x 18mce x 5 KS = 720h;

Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00


CZĘŚĆ II: Osoba prowadząca poradnictwo prozdrowotne - zajęcia z fizjoterapeutą w 5 KS

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu zajęć fizjoterapeutycznych;

Zakres tematyczny: Doradztwo prowadzone przez fizjoterapeutę. Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia – stan somatyczny i psychiczny, doradztwo w zakresie higieny, określenie odpowiedniej diety, współpraca z trenerem ruchowym, propagowanie zdrowego trybu życia;

Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;

Ilość godzin: Umowa zlecenie: 5 KS x 40h = 200h;

Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00


CZĘŚĆ III: Osoba prowadząca poradnictwo prozdrowotne - zajęcia z dietetykiem w 5 KS

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu zajęć z dietetyki;

Zakres tematyczny: Doradztwo prowadzone przez dyplomowanego dietetyka. Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia – stan somatyczny i psychiczny, doradztwo w zakresie higieny, określenie odpowiedniej diety, współpraca z trenerem ruchowym, propagowanie zdrowego trybu życia.

Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;

Ilość godzin: Umowa zlecenie: 5 KS x 20h = 100h;

Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00


CZĘŚĆ IV: Osoba prowadząca poradnictwo prozdrowotne - zajęcia z pielęgniarką w 5 KS

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu poradnictwa dla seniorów;

Zakres tematyczny: Doradztwo prowadzone przez dyplomowaną pielęgniarkę. Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia – stan somatyczny i psychiczny, doradztwo w zakresie higieny, określenie odpowiedniej diety, współpraca z trenerem ruchowym, propagowanie zdrowego trybu życia;

Liczba uczestników: 80 uczestników projektu;

Ilość godzin: Umowa zlecenie: 5 KS x 12h = 60h;

Okres realizacji usługi: : od podpisania umowy do 30.06.2023r. Usługa powinna być realizowana w dniach od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 08.00 i nie później niż do godz. 20.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 129120,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91192,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń Anna Lubieniecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572449454

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-356

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.