eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dostawa rękawic diagnostycznych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa rękawic diagnostycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W LEŻAJSKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306650

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Leśna 22

1.4.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-lezajsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-lezajsk.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075520

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00069692/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1) deklaracja zgodności CE oraz Certyfikat potwierdzający kategorię III ŚOI - dotyczy części nr 1 i 2;
2) dokument potwierdzający dopuszczenie rękawic do kontaktu z żywnością - dotyczy części nr 1 poz. 2;
3) raport testowy nie starszy niż z 2018 r. potwierdzający wytrzymałość mechaniczną i grubość ścianki – dotyczy części nr 1;
4) materiały informacyjne (karty techniczne, ulotki, katalogi, opisy itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy części nr 1 i 2;
5) próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) co najmniej 1 oryginalne opakowanie producenta, zawierające wymagane oznakowanie fabryczne - dotyczy części nr 1,
2) co najmniej po 3 pary z każdej pozycji - dotyczy części nr 2;
6) oświadczenie Wykonawcy, że w części nr 1 i 2 - Załącznik nr 5:
1) na zaoferowany przedmiot zamówienia posiada ważne i aktualne dokumenty dopuszczające go do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1565), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie,
2) zaoferowany przedmiotu zamówienia posiada napisy i etykiety w języku polskim.

Po zmianie:
1) deklaracja zgodności CE oraz Certyfikat potwierdzający kategorię III ŚOI - dotyczy części nr 1 i 2;
2) dokument potwierdzający dopuszczenie rękawic do kontaktu z żywnością - dotyczy części nr 1 poz. 2;
3) raport testowy nie starszy niż z 2017 r. potwierdzający wytrzymałość mechaniczną i grubość ścianki – dotyczy części nr 1;
4) materiały informacyjne (karty techniczne, ulotki, katalogi, opisy itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy części nr 1 i 2;
5) próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) co najmniej 1 oryginalne opakowanie producenta, zawierające wymagane oznakowanie fabryczne - dotyczy części nr 1,
2) co najmniej po 3 pary z każdej pozycji - dotyczy części nr 2;
6) oświadczenie Wykonawcy, że w części nr 1 i 2 - Załącznik nr 5:
1) na zaoferowany przedmiot zamówienia posiada ważne i aktualne dokumenty dopuszczające go do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1565), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie,
2) zaoferowany przedmiotu zamówienia posiada napisy i etykiety w języku polskim.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) deklaracja zgodności CE oraz Certyfikat potwierdzający kategorię III ŚOI - dotyczy części nr 1 i 2;
2) dokument potwierdzający dopuszczenie rękawic do kontaktu z żywnością - dotyczy części nr 1 poz. 2;
3) raport testowy nie starszy niż z 2018 r. potwierdzający wytrzymałość mechaniczną i grubość ścianki – dotyczy części nr 1;
4) materiały informacyjne (karty techniczne, ulotki, katalogi, opisy itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy części nr 1 i 2;
5) próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) co najmniej 1 oryginalne opakowanie producenta, zawierające wymagane oznakowanie fabryczne - dotyczy części nr 1,
2) co najmniej po 3 pary z każdej pozycji - dotyczy części nr 2;
6) oświadczenie Wykonawcy, że w części nr 1 i 2 - Załącznik nr 5:
1) na zaoferowany przedmiot zamówienia posiada ważne i aktualne dokumenty dopuszczające go do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1565), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie,
2) zaoferowany przedmiotu zamówienia posiada napisy i etykiety w języku polskim.

Po zmianie:
1) deklaracja zgodności CE oraz Certyfikat potwierdzający kategorię III ŚOI - dotyczy części nr 1 i 2;
2) dokument potwierdzający dopuszczenie rękawic do kontaktu z żywnością - dotyczy części nr 1 poz. 2;
3) raport testowy nie starszy niż z 2017 r. potwierdzający wytrzymałość mechaniczną i grubość ścianki – dotyczy części nr 1;
4) materiały informacyjne (karty techniczne, ulotki, katalogi, opisy itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy części nr 1 i 2;
5) próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) co najmniej 1 oryginalne opakowanie producenta, zawierające wymagane oznakowanie fabryczne - dotyczy części nr 1,
2) co najmniej po 3 pary z każdej pozycji - dotyczy części nr 2;
6) oświadczenie Wykonawcy, że w części nr 1 i 2 - Załącznik nr 5:
1) na zaoferowany przedmiot zamówienia posiada ważne i aktualne dokumenty dopuszczające go do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1565), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie,
2) zaoferowany przedmiotu zamówienia posiada napisy i etykiety w języku polskim.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-08 09:00

Po zmianie:
2022-03-10 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-08 09:15

Po zmianie:
2022-03-10 08:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-04-06

Po zmianie:
2022-04-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.