Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039800/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00043938/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00045090/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075492 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarek w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://itb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
PROWADZENIE BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarek w podziale na trzy części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58b77354-a354-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T0.260.06TA.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 507800 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337100 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zastosowanie: Komputer mobilny wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej 8800 pkt. w teście PassMarkHigh End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.
Dysk twardy: min. 500 GB SSD NVMe M.2
Przekątna ekranu LCD LED z powłoką matową min 14 cali, max. 14,6 cala o rozdzielczości min. 1920x1080, wbudowana kamera i mikrofon.
Złącza zewnętrzne wbudowane w obudowę. Min. 2 x USB 3,1, minimum 1xHDMI (wyjście na monitor). Wyjście słuchawkowe. Przystosowany do współpracy ze stacją USB-C.Klawiatura: polski układ klawiatury (qwerty) z wbudowanym podświetleniem.
2. Laptop 15" - Zastosowanie: Komputer mobilny wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej 8800 pkt. w teście PassMarkHigh End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.
3. Zastosowanie: laptop wzmocniony do pracy w terenie, wzmocnione. Szkielet obudowy i zawiasy notebooka wzmacniane, dookoła matrycy uszczelnienie chroniące klawiaturę notebooka, po zamknięciu przed kurzem i wilgocią.
Procesor wielordzeniowyWymagania: laptop musi spełniać wymagania normy MIL-STD-810G oraz IP5X lub równoważne. Spełnienie wymagania norm musi być potwierdzone informacją (oświadczeniem) producenta lub Wykonawcy oferowanego laptopa.Pamięć RAM min. 16 GB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 337100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zestaw komputerowy – 20 szt. Procesor: Procesor umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 12 000 punktów w teście Passmark CPU dostępnym na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Wyniki dla oferowanego modelu procesora powinny być dostępne na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php oraz potwierdzać spełnianie wymagań zamawiającego w dniuPłyta główna dostosowana do oferowanego procesora.
Pamięć RAM 16 GB Dysk twardy: 1 x SSD PCIe min. 512 GB, 1 x HDD min. 1TB
Karta graficzna zintegrowana z płytą główną lub z procesorem.Układ dźwiękowy - dopuszcza się układ zintegrowany z płytą główną.
2. Monitor komputerowy min 23,8” – 28 szt.
Monitor płaski o przekątnej ekranu min. 23,8” Matryca LED
- rozdzielczość min.: 1920x1080
- wbudowane lub zamocowane ( zintegrowane) na stałe głośniki.
- powłoka matrycy – matowa
- regulacja pochylenia (góra/dół)
- regulacja wysokości
- powłoka matrycy matowa
3. Monitor komputerowy min. 34”- 12 szt.
Monitor o przekątnej ekranu min. 34” Matryca LED
- rozdzielczość natywna min.: 3440x1440
- powłoka matrycy – matowa
- regulacja pochylenia (góra/dół)
- regulacja wysokości
- powłoka matrycy matowa
- rozmiar plamki – 0,23 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 138600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Drukarka kolorowa laserowa wielofunkcyjna A4 – 15 szt.Podstawowe parametry: Opis wymagań: Funkcje Drukowanie, skanowanie, kopiowanie - czarno-białe i w kolorze Drukowanie i skanowanie dwustronne,
Wyświetlacz ciekłokrystaliczny, Automatyczny podajnik ADF – min 30 arkuszy
Rozdzielczość drukowania min. 1200x1200 dpi lub 2400x600
Rozdzielczość skanowania min. 600x600 dpi
Szybkość druku szybkość druku (format A4) mono: min. 21 str./min.
szybkość druku (format A4) kolor: min. 21 str./min.
Format druku A4 Pamięć min. 512 MB Komunikacja Ethernet 100/1000 Mbps, USB 2.0
2. Drukarka laserowa mono A4 – 5 szt. Podstawowe parametry Opis wymagań Funkcje Wydruk dwustronny,
Rozdzielczość drukowania min. 600x600 dpi
Szybkość druku szybkość druku (format A4) mono: min. 28 str./min.
Format druku A4 Pamięć min. 256 MB, Komunikacja Ethernet 100/1000 Mbps, USB 2.0
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 32100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372382,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456883,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372382,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP DATA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210330887
7.3.3) Ulica: Wiertnicza 134A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372382,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146320,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170379,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146320,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP DATA Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210330887
7.3.3) Ulica: Wiertnicza 134A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146320,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31033,49
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39575,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31033,49
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Contrakt Adam Goik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542345711
7.3.3) Ulica: Karpacka 11
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-216
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31033,49
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.