Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00009869/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (67) 266 22 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beb81bc6-7211-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002218/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009869/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
• ul. Wojska Polskiego
Początek projektowanej przebudowy przyjęto na wysokości zjazdu na istniejącą drogę wewnętrzną przy markecie Biedronka, natomiast koniec na granicy działki nr 1223. Długość projektowanego ciągu pieszo - rowerowego wynosi 746,81 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni bitumicznej. Szerokość projektowanego ciągu przyjęto 3,00 m oraz spadek poprzeczny 2 % w kierunku działki gminnej (wody opadowe nie są odprowadzane w kierunku istniejącej drogi wojewódzkiej). Obramowanie projektowanego ciągu pieszo – rowerowego zaprojektowano z obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na ławie z betonu C 12/15. Całą projektowaną trasę wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty, wynikające z poprawy jej płynności. W ramach planowanej przebudowo założono także wymianę nawierzchni istniejących zjazdów oraz nawierzchni skrzyżowania z al. Wolności na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm. Parametry geometryczne projektowanych zjazdów należy przyjąć zgodnie projektem zagospodarowania terenu. Obramowanie projektowanych zjazdów na odcinku miejskim zaprojektowano z krawężników betonowych o wym. 15x30 cm (światło 12 cm) oraz w miejscach przejść (przejazdów dla rowerów) z krawężników betonowych o wym. 15x22 cm (światło 1 cm). Projektowane krawężniki należy ustawić na ławie z betonu C 12/15. Obramowanie zjazdów poza odcinkiem miejskim w całości zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. W miejscu styku projektowanych zjazdów oraz skrzyżowania zaprojektowano krawężnik betonowy o wym. 12x25 cm na ławie z betonu C 12/15. Od strony jezdni drogi wojewódzkiej założono uzupełnienie powstałej szczeliny masą betonową oraz w górnej części bitumiczną masą zalewową. W ramach planowanej inwestycji założono także wymianę nawierzchni istniejących chodników przylegających do projektowanego ciągu pieszo – rowerowego na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm, oraz wymianę krawężnika na istniejącej zatoce autobusowej na krawężnik betonowy o wym. 20x30 cm na ławie z betonu C 12/15. Światło projektowanego krawężnika na długości peronu przyjęto 18 cm, natomiast na pozostałym odcinku zaprojektowano krawężnik betonowy zatopiony o wym. 20x22 cm na ławie z betonu C 12/15. Na zjeździe w km 0+007,86 założono przestawienie do linii projektowanego krawężnika istniejącego wpustu ulicznego z wymianą na nowy typu ciężkiego. Na odcinku 0+090,50 – 0+157,00 w celu ograniczenia wjeżdżania pojazdów poprzez projektowany ciąg pieszo - rowerowy na jezdnię drogi wojewódzkiej zaprojektowano słupki przeszkodowe U 12c w kolorze biało czerwonym w rozstawie 1,50 m. W ramach prowadzonych robót założono usunięcie warstwy gruntu organicznego oraz wykonanie wymiany gruntu na głębokość zgodną z profilami poprzecznymi oraz tabelą robót ziemnych.
• ul. Roosevelta etap I
Początek projektowanej budowy etapu I przyjęto na wysokości budynku na 2a przy ul. Roosevelta, natomiast koniec przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1975) z drogą krajową nr 11 w m. Jastrowie. Długość całego projektowanego chodnika wynosi 784,25 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego chodnika o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,50 m. Obrys projektowanego chodnika zaprojektowano z oraz obrzeża o wym. 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15. Wzdłuż chodnika zaprojektowano place z małą architekturą o wymiarach 2,50 x 5,00 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Na placu zaprojektowano ławkę, stojaki rowerowe typu „U” oraz kosze na śmieci.
Całą projektowaną trasę maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty wynikające z konieczności wprowadzenia normatywnych parametrów geometrii trasy. W ramach prowadzonych robót założono wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/31,5 mm gr. 10 cm, a następnie wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej. Na całym odcinku projektowanej drogi występują elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.
• ul. Roosevelta etap I
Początek projektowanej budowy etapu II przyjęto przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1975) z drogą krajową nr 11, natomiast koniec przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1985) z drogą krajową nr 11 w m. Jastrowie. Długość całego projektowanego chodnika wynosi 296,92 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego chodnika o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,50 m. Obrys projektowanego chodnika zaprojektowano z oraz obrzeża o wym. 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15. Wzdłuż chodnika zaprojektowano plac z małą architekturą o wymiarach 2,50 x 5,00 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Na placu zaprojektowano ławkę, stojaki rowerowe typu „U” oraz kosz na śmieci. Całą projektowaną trasę maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty wynikające z konieczności wprowadzenia normatywnych parametrów geometrii trasy. W ramach prowadzonych robót założono wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/31,5 mm gr. 10 cm, a następnie wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej. Na całym odcinku projektowanej drogi występują elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.
• UWAGA! Przed przystąpieniem do przetargu konieczna jest wizja lokalna! (Wizja musi być przeprowadzona w towarzystwie pracownika Urzędu GiM Jastrowie po wcześniejszym ustaleniu godziny spotkania. Oferty bez potwierdzonej wizji lokalnej zostaną odrzucone)
• Warstwę ścieralną i wiążącą nawierzchni wykonać zgodnie z opisem zawartym w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót oraz STWiOR
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2275935,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2397899,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2275935,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 558 182 32 07
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2275935,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2002C Gierkowo - Skłudzewo na odcinku 350 m
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.