Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00032749/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00042049/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych
i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 92 200
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 92 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowychi atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a237f77-7d15-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032749/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest dostawa tonerów i tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, których wykaz oraz ilości wymienione zostały w formularzu cenowym.
Wymagania dotyczące produktów stanowiących przedmiot zamówienia:
a) fabrycznie nowe pochodzące z produkcji w roku 2022,
b) kompletne i pozbawione wad,
c) wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych nieregenerowanych, nieprefabrykowanych,
d) w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia (nie dotyczy pozycji 1-7 i 106-109 formularza cenowego),
e) posiadające wszelkie zabezpieczenia w szczelności zbiorników z tonerem, tuszem.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i asortymentu, przekazywanych w formie elektronicznej.
Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenie w terminie 3 dni roboczych
od dnia jego otrzymania przez cały okres trwania umowy.
Zlecenia będą składane w sposób sukcesywny co najmniej raz w miesiącu.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do trzech budynków Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, tj. do budynku przy al. Ratuszowej 38, ul. Mątewskiej 17 i ul. Poznańskiej 133A w Inowrocławiu. Dostawy następować będą w godzinach pracy Starostwa Powiatowego.
Wykonawca powiadomi Zamawiającego o konkretnym terminie realizacji dostawy.
Dla pozycji 1-7 i 106-109 formularza cenowego Zamawiający wymaga zamienników. Zamienniki muszą spełniać poniższe wymagania, tzn. być produktem:
a) o parametrach takich samych bądź lepszych jak materiały oryginalne zalecane przez producenta,
b) kompatybilnym z urządzeniem posiadanym przez Zamawiającego,
c) fabrycznie nowym, nieregenerowanym, pochodzącym z bieżącej produkcji, wytworzonym seryjnie w cyklu produkcyjnym,
d) którego wydajność, zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami dotyczącymi wkładów drukujących i kaset z tonerami, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego
przez producentów sprzętu,
e) który zapewnia pojemność pojemnika, wydajność, jakość wydruku, szybkość schnięcia co najmniej taką samą lub lepszą, w stosunku do materiału oryginalnego, zalecanego przez producenta sprzętu,
f) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobników
z tuszem lub tonerem,
g) który nie jest napełniony powtórnie lub skopiowany w sposób naruszający prawo polskie
lub UE.
Zamienniki winny być wytwarzane seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 (lub równoważną).
Wykonawca winien udowodnić wydajność zamiennika w pozycjach 1-7, 106-109 formularza cenowego poprzez przedstawienie wyników testów wydajności lub raportów z testów wykonanych w oparciu o następujące normy:
a) ISO/IEC 19752 dla drukarek monochromatycznych,
b) ISO/IEC 24711, 24712 dla wkładów drukujących,
c) ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów w stosunku do tonerów oryginalnych.
Wykazanie spełniania warunków jakości zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
W związku z tym, że Zamawiający użytkuje sprzęt objęty gwarancjami, których warunki dopuszczają do eksploatacji urządzenia tylko oryginalne tonery i tusze - zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnymi produktami, dlatego też w formularzu cenowym w kolumnie nazwa wskazany jest typ tonera pochodzącego od producenta sprzętu zgodnie ze wykazanym typem i symbolem urządzenia.
W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem zamiennika, Wykonawca zobligowany jest do zwrotu kosztów przeprowadzonej ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu oraz naprawy sprzętu.
W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa, Wykonawca na własny koszt wymieni drukarkę na nową.
Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi charakteryzować się co najmniej 12 miesięcznym okresem przydatności do użycia licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty jego dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192113-6 - Wkłady drukujące
30192300-4 - Taśmy barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145741,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180736,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145741,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TONATUSZU.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272818071
7.3.3) Ulica: Grzybowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145741,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego o napędzie hybrydowym
- Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.