eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2024 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2024 roku
dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27151309200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Makowa

1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpp@zebrzydowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpp.zebrzydowice.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2024 roku
dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afdb0e6f-8d21-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040184/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywny zakup i dostawa żywności w okresie od stycznia do czerwca 2024 roku z podziałem na 11 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPP.3331.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- zadanie 1 : dostawa jaj kurzych klasy L
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 6537,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 2 : dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – wieprzowych
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

i wołowych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 56337,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 3 : dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – drobiowych,
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 48071,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 4 : dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych,
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 24230,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 5 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – mrożonych
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 37851,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 6 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – przetworzonych
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 28530,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 7 : dostawa olejów roślinnych,
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 4152,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- zadanie 8 : dostawa produktów mleczarskich
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 84418,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 9 : dostawa produktów przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.5.) Wartość części: 15905,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- zadanie 10 : dostawa różnych produktów spożywczych
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 42180,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- zadanie 11 : dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2132
z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- wymaga się aby produkty były bez : glutaminianu sodu, sztucznych barwników,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 38413,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51435,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51435,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51435,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mięsno - Wędliniarski MIR-MAX Penkala w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331709238

7.3.4) Miejscowość: Pielgrzymowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51435,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36298,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36298,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36298,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mięsno - Wędliniarski MIR-MAX Penkala w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331709238

7.3.4) Miejscowość: Pielgrzymowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36298,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17850,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24067,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17850,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17850,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31557,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44931,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31557,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31557,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22978,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26782,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22978,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22978,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2483,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2483,030 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2483,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65706,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76846,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65706,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Prudukcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65706,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12130,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15898,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12130,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12130,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35855,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36501,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35855,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35855,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38413,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38413,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38413,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Roman Somerlik sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482658811

7.3.4) Miejscowość: Zebrzydowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38413,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.