Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070649/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00093375/01 - Wynik z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.4.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075364
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00070649/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn. „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w:
a) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizacje budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich” wraz z audytem energetycznym budynku Szkoły Podstawowej i audytem energetycznym budynku Sali gimnastycznej- stanowiące koszty kwalifikowane
b) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Remont budynku Szkoły Podstawowej nr. 2 w Ząbkowicach Śląskich” - stanowiący koszty niekwalifikowane.
c) Audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej
d) Audyt energetyczny budynek sali gimnastycznej stanowiące załączniki do SWZ oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
e) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu,
f) Opinia Przyrodnicza
Lokalizacja inwestycji:
Zakres prac obejmuje budynek Szkoły Podstawowej nr 2 wraz z salą gimnastyczną posadowiony na działce 36/5 i 47/2 zlokalizowanej na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie Ząbkowickim przy ul. Piastowskiej 1.
Stan istniejący:
Budynek Szkoły jest wpisany do rejestru zabytków i znajduje się na obszarze objętym strefą prawnej ochrony konserwatorskiej. Budynek kwalifikuje się jako klasa ZL III/ZL II w kategorii zagrożenia ludzi.
Zakres prac:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w:
1) PFU „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizacje budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich”,
2) PFU „Remont budynku Szkoły Podstawowej nr. 2 w Ząbkowicach Śląskich”,
3) Audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej,
4) Audyt energetyczny budynek sali gimnastycznej.
5) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu
6) Opinia Przyrodnicza
Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub kopię złożonego zgłoszenia harmonogram rzeczowo – finansowy w formie pisemnej, przedstawiający planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy, branże i miejsce działania oraz ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe kwalifikowalne i niekwalifikowalne, zgodne ze złożoną ofertą, z zastrzeżeniem, iż w okresach od 1 lipca do 20 sierpnia należy założyć wykonanie zasadniczej część robót wewnątrz budynku głównego. Założenia harmonogramu muszą uwzględniać stałe funkcjonowanie obiektu szkoły.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Po zmianie:
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn. „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w:
a) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizacje budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich” wraz z audytem energetycznym budynku Szkoły Podstawowej i audytem energetycznym budynku Sali gimnastycznej- stanowiące koszty kwalifikowane
b) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Remont budynku Szkoły Podstawowej nr. 2 w Ząbkowicach Śląskich” - stanowiący koszty niekwalifikowane.
c) Audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej
d) Audyt energetyczny budynek sali gimnastycznej stanowiące załączniki do SWZ oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
e) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu,
f) Opinia Przyrodnicza
Lokalizacja inwestycji:
Zakres prac obejmuje budynek Szkoły Podstawowej nr 2 wraz z salą gimnastyczną posadowiony na działce 36/5 i 47/2 zlokalizowanej na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie Ząbkowickim przy ul. Piastowskiej 1.
Stan istniejący:
Budynek Szkoły nie jest wpisany do rejestru zabytków ale znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków i wykazie obiektów zabytkowych prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu i położony jest na obszarze objętym strefą prawnej ochrony konserwatorskiej. Budynek kwalifikuje się jako klasa ZL III/ZL II w kategorii zagrożenia ludzi.
Zakres prac:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w:
1) PFU „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizacje budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich”,
2) PFU „Remont budynku Szkoły Podstawowej nr. 2 w Ząbkowicach Śląskich”,
3) Audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej,
4) Audyt energetyczny budynek sali gimnastycznej.
5) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu
6) Opinia Przyrodnicza
Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub kopię złożonego zgłoszenia harmonogram rzeczowo – finansowy w formie pisemnej, przedstawiający planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy, branże i miejsce działania oraz ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe kwalifikowalne i niekwalifikowalne, zgodne ze złożoną ofertą, z zastrzeżeniem, iż w okresach od 1 lipca do 20 sierpnia należy założyć wykonanie zasadniczej część robót wewnątrz budynku głównego. Założenia harmonogramu muszą uwzględniać stałe funkcjonowanie obiektu szkoły.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Okres ważności wadium:
Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium na okres do dnia: ……………………………. 2022r.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 tj.).
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:
1) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu:
a) Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich:
Bank Spółdzielczy nr 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005
jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,
b) zaleca się w tytule przelewu wpisać „wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy …………., dotyczącej zamówienia pn. „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich”
2) w przypadku gwarancji i poręczeń:
a) wadium wnoszone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wadium musi być - pod rygorem nieważności - wniesione w ORYGINALE w postaci elektronicznej;
b) wadium należy dołączyć do oferty wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
c) dokument powinien określać:
- Zamawiającego – poprzez wskazanie Zamawiającego, jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji,
- charakter gwarancji – poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego (podać nazwę),
- bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
- termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą;
d) Zamawiający ZALECA (jedynie), aby dokument wskazywał również adres e-mailowy gwaranta/poręczyciela lub adres skrzynki ePUAP (jeśli go gwarant/poręczyciel posiada).
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Okres ważności wadium:
Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium na okres do dnia: 16.04 2022r.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 tj.).
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:
1) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu:
a) Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich:
Bank Spółdzielczy nr 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005
jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,
b) zaleca się w tytule przelewu wpisać „wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy …………., dotyczącej zamówienia pn. „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich”
2) w przypadku gwarancji i poręczeń:
a) wadium wnoszone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wadium musi być - pod rygorem nieważności - wniesione w ORYGINALE w postaci elektronicznej;
b) wadium należy dołączyć do oferty wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
c) dokument powinien określać:
- Zamawiającego – poprzez wskazanie Zamawiającego, jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji,
- charakter gwarancji – poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego (podać nazwę),
- bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
- termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą;
d) Zamawiający ZALECA (jedynie), aby dokument wskazywał również adres e-mailowy gwaranta/poręczyciela lub adres skrzynki ePUAP (jeśli go gwarant/poręczyciel posiada).
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-15 10:00
Po zmianie:
2022-03-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-15 10:30
Po zmianie:
2022-03-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-13
Po zmianie:
2022-04-16
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
„(…)Budynek Szkoły jest wpisany do rejestru zabytków i znajduje się na obszarze objętym strefą prawnej ochrony konserwatorskiej.(…)
należy przyjąć, że:
„(…)Budynek Szkoły nie jest wpisany do rejestru zabytków ale znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków i wykazie obiektów zabytkowych prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu i położony jest na obszarze objętym strefą prawnej ochrony konserwatorskiej.(…)”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.