eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gołaszyn"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075261 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gołaszyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świderska 12

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257982439

1.5.8.) Numer faksu: 257982439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lukow.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uglukow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gołaszyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3edd1b06-8d80-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023205/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa oczyszczalni ścieków w m. Gołaszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja objęte jest wnioskiem o przyznanie pomocy dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania 7.2 „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014‑2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023347/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2204565,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd = 600 m3/d w miejscowości Gołaszyn; gmina Łuków – działka nr 244/6, 244/8, 245/2, 349, 260/5, 355, obręb ewidencyjny Gołaszyn 0006, jedn. ewidencyjna Łuków – gmina 061105_2
W skład projektowanej oczyszczalni ścieków wchodzi:
1. Pompownia główna ścieków surowych
2. Budynek socjalno – techniczny z pomieszczeniem na kontener
3. Reaktor biologiczny – 2 zbiorniki
4. Punkt zlewny ścieków dowożonych
5. Zbiornik uśredniające ścieków dowożonych - 2 zbiorniki
6. Zbiornik osadu nadmiernego z zagęszczaczem
7. Wiata na agregat prądotwórczy
8. Miejsca postojowe
9. Wiata na osad odwodniony
10. Budynek kraty hakowej
11. Pompownia ścieków oczyszczonych
12. Kanały i studnie technologiczne
13. Parkingi, dojścia i dojazdy
14. Sieć wodociągowa do oczyszczalni ścieków.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
- Teren wygrodzony, planowany pod potrzeby oczyszczalni ścieków będzie miał powierzchnię ok 5370 m2
- Powierzchnia zabudowy projektowanej: ok. 972 m2
- Powierzchnia projektowanych dróg, parkingów, placów i chodników: 1573 m2
- Powierzchnia zieleni: 2825 m2
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę Starosty Łukowskiego nr 1332/2020 z dnia 22 stycznia 2021 roku oraz zgłoszeniem zamiaru wykonania budowy z dnia 25 stycznia 2021 roku w sprawie budowy sieci wodociągowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9147920

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12034320

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9147920

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROBERT CIEŚLA METABEX

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: METABEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571856648

7.3.3) Ulica: ul. Diamentowa 5

7.3.4) Miejscowość: Morawica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9147920

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.