eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › SMART KŁODZKO (SMAK): Budowa Systemu Inteligentnego Zarządzania Ruchem w Centrum Miasta



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075155 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SMART KŁODZKO (SMAK): Budowa Systemu Inteligentnego Zarządzania Ruchem w Centrum Miasta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748654682

1.5.8.) Numer faksu: 748674062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SMART KŁODZKO (SMAK): Budowa Systemu Inteligentnego Zarządzania Ruchem w Centrum Miasta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762bd6cc-a408-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002065/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Smart Kłodzko Budowa Systemu Inteligentnego Zarządzania Ruchem w Centrum Miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu „Smart Kłodzko (SMAK)”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spójności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039583/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227604,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu „Smart Kłodzko (SMAK)”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spójności.
2. Przedmiotem zamówienia jest: budowa systemu inteligentnego zarządzania ruchem w centrum miasta w Kłodzku. Obszar objęty systemem obejmuje wjazdy na płytę główną rynku oraz sąsiadujące uliczki, tj. wjazdy w ul. Wojska Polskiego, Łukasiewicza, Armii Krajowej, pl. Bolesława Chrobrego, Wodna. Każdy wjazd objęty jest monitoringiem połączonym z siedzibą Straży Miejskie w Kłodzku na pl. Bolesława Chrobrego 1.
3. W skład całego systemu zarządzania ruchem wchodzą roboty budowlane: budowa przyłączy energetycznych na potrzeby 7 automatycznych słupków przeszkodowych w pięciu wyżej wymienionych lokalizacjach, wraz z budową monitoringu oraz nowym oznakowaniem. Możliwość sterowania słupkami należy zapewnić poprzez moduł GSM. Aplikacja powinna zapewnić możliwość niezależnego sterowania dla każdej z lokalizacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty SIM (5szt.) wraz z obsługą na okres 10 lat. System zawiera moduł SOS dla pojazdów uprzywilejowanych.
4. Obsługę geodezyjną na każdym etapie realizacji inwestycji zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z przekazaniem jednego egzemplarza mapy z pieczęciami świadczącymi o przyjęciu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (projekt budowlany Załącznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Załącznik nr 8 do SWZ; STWiOR Załącznik nr 9 do SWZ).
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć kosztorys ofertowy (jeżeli nie załączy go do oferty) oraz harmonogram robót najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
UWAGA DODATKOWA DLA WYKONAWCY: ze względu na prowadzone (niezależnie) prace rewitalizacyjne budynku muzeum w Kłodzku, Zamawiający wskazuje, że konieczne do wykonania prace (związane z przedmiotem zamówienia) na elewacji budynku muzeum, winny być wykonane w pierwszej kolejności.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy P.z.p.
6. Zamawiający nie wymaga złożenia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Projekt budowlany Załącznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Załącznik nr 8 do SWZ; STWiOR Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350790

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350790

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350790

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 10C

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350790

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na wykonane roboty, stanowiące przedmiot umowy oraz na użyte do wykonania tych robót materiały, Wykonawca udziela gwarancji na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót.
Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto wynikającej z umowy w okresie jej obowiązywania.
2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.