eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaniewiceModernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Domaniewice



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Domaniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domaniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 2

1.5.2.) Miejscowość: Domaniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-434

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 830 17 60

1.5.8.) Numer faksu: +48 46 830 17 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@domaniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.domaniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d4f6959-a1b2-423a-b8e9-5ff46ee19ee9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Domaniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4f6959-a1b2-423a-b8e9-5ff46ee19ee9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039303/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Domaniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 810026,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Domaniewice”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie Zadania 1: Modernizację istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Domaniewice, o którym mowa w art. 3 pkt. 22 oraz 18 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Prawo energetyczne, polegająca na wymianie opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy energooszczędne, która obejmuje:
a) Dostawę 688 opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z opisem Dokumentacji Technicznej oraz zestawieniem projektowym.
b) Montaż 688 opraw (659 na linii napowietrznej i 29 na linii kablowej) zgodnie z dokumentacją Zamawiającego.
c) Demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach linii napowietrznej kpl. 659
d) Demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach lub słupach linii oświetleniowej kablowej kpl. 29
e) Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń pomiar 688 pkt.
f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
g) Wykonawca winien przewidzieć możliwość wymiany uszkodzonych zacisków prądowych, bezpieczników, zabezpieczeń oraz dostosowanie montażu opraw parkowych do istniejących konstrukcji wsporczych w przypadkach niezbędnych do poprawnego uruchomienia systemu oświetlenia.
2) wykonanie Zadania 2:
a) Wymiana 198 wysięgników na linii NN wraz z ich wyniesieniem nad linię NN w ilości 187szt.
b) Wymiana zabezpieczeń, zacisków i przewodów kabelkowych w dla wymienianych wysięgników.
c) Uruchomienie redukcji mocy w godzinach 23.00-5.00 o 50% dla 688 pkt.
d) Utylizacja zdemontowanego majątku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ- Dokumentacji projektowej, na która składa się:
a) Projekt techniczny,
b) Przedmiary robót,
c) Obliczenia,
d) Zestawienie projektowe
e) Mapa zakres Zadania 1
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3 lit a), c), d), e). Przedmiar robót, o którym mowa w pkt. 3 lit b) ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3 lit a), c), d), e).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1304260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL Makowski Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.