Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066370/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075065 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja baz danych statków powietrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310188854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witkowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Powidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 261544261
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja baz danych statków powietrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb102912-bde9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011254/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Aktualizacja baz danych statków powietrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066370/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144264,38 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Aktualizacja GPS Bendex King KLN900 i radaru pogodowego RDR2000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2A do SWZ oraz część V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 54976,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Aktualizacja EGPWS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2B do SWZ oraz część V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 31313,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Aktualizacja Garmin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2C do SWZ oraz część V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 57974,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI POWIDZ
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY POWIDZ
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Remont gminnych budynków w Powidzu i Ostrowie wpisanych do gminnej ewidencji zabytków
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Serwis sterowników GTS
- Utrzymanie systemu MSR Traffic
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.