Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043192/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074949 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont odcinków dróg powiatowych na terenie na terenie Powiatu Wielickiego w 2021 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 399 98 88
1.5.8.) Numer faksu: 12 399 98 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont odcinków dróg powiatowych na terenie na terenie Powiatu Wielickiego w 2021 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb9e2c80-a8c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001768/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2021roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480667,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych dla zadania „Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2021r.”
3.3 Zakres zadania obejmuje przebudowę dróg powiatowych kategoria ruchu KR3:
• nr 2026K w miejscowości Grajów na odcinku o długości 500 m i miejscowości Raciborsko na odcinku o długości 200 m
• nr 2018K w miejscowości Krakuszowice odcinek o długości 200 m
• nr 2020K w miejscowości Łazany na odcinku o długości 500 m.
• nr 2022 w miejscowości Sułów – Chorągwica odcinek o długości 50m (skrzyżowanie z droga gminną)
• nr 1959K w miejscowości Zręczyce docinek o długości 200m i 50 m
• Roboty inne remontowe na zjazdach – uzupełnienie nawierzchni twardej, ulepszonej na zjazdach
• Przełomy na odcinkach o długości 10 do 40m
• Przełomy na długości 30 i 40 m
3.4 Na odcinkach w/w dróg zostaną wykonane następujące roboty drogowe:
- ścięcie poboczy i odsłonięcie starej krawędzi jezdni ( koparko-ładowarka, lub równiarka)
- oczyszczenie istniejącej nawierzchni z błota itp. (szczotka mechaniczna)
- wykonanie połączenia międzywarstwowego przez skropienie nawierzchni asfaltem na gorąco w ilości ok.0,2 - 0,4 kg/m2
- wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno- asfaltową w ilości ok.50-75 kg/m2 do prawidłowego profilu podłużnego i poprzecznego.
- wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. (4) 5 cm i szer. 5-5,8m
- uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr. 5-6 cm i szer.0,5 m.
- oczyszczenie rowów odwadniających w ilości 0,2-0,4 m3/m.
- likwidacja miejscowych przełomów i uskoków nawierzchni.
3.5 Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót drogowych opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego.
3.6 Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SWZ, Przedmiar robót stanowiący załącznik C do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D do SIWZ.
3.7 Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3.8 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.9 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ
3.10 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 36 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569991,23
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886000,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569991,23
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo -Mostowe DROG-BUD” Franciszek Fryc,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510001248
7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569991,23
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.