Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037949/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
- 2024/BZP 00302122/01 - Wynik z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074874 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Samorządu Terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89ff9788-a27e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004599/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 „Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPMP.09.02.01-12-0177/18 pn. „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037949/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Wyżna.Część 1. Bańska Wyżna - Psycholog – 32 h/miesiąc tj. 256 h w 2021 roku i 160 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Wyżna.Część 2. Bańska Wyżna - Logopeda – 24 h/miesiąc tj. 192 h w 2021 roku i 120 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 6700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Wyżna.Część 3. Bańska Wyżna – Terapeuta - 8 h/miesiąc tj. 64 h w 2021 roku i 40 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 20200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Niżna.Cześć 4. Bańska Niżna - Psycholog – 24 h/miesiąc tj. 192 h w 2021 roku i 120 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 28900,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Niżna.Część 5. Bańska Niżna - Terapeuta – 32 h/miesiąc tj. 256 h w 2021 roku i 160 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7e do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział BórCzęść 6 Bór - Psycholog – 20 h/miesiąc tj. 160 h w 2021 roku i 100 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7f do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 28900,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Maruszyna.Cześć 7. Maruszyna - Psycholog – 24 h/miesiąc tj. 192 h w 2021 roku i 120 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7g do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Maruszyna.Część 8. Maruszyna - Terapeuta – 20 h/miesiąc tj. 160 h w 2021 roku i 100 h w 2022 roku.
Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7h do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29744,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29744,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29744,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Rozwoju i Psychologii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352810428
7.3.3) Ulica: Starowiejska 38B
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ROZWOJU I PSYCHOLOGII WERONIKA POTACZEK
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ROZWOJU I PSYCHOLOGII WERONIKA POTACZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29744,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 30.04.2021r. do godziny 10:00 na Część 2 nie złożono żadnej oferty;
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na część 3 – Terapeuta w placówce
w Bańskiej Wyżnej, miał przeznaczoną kwotę w wysokości 7 280,00 zł brutto, najkorzystniejsza oferta na część 3 została złożona z najniższą ceną wysokości 11 544,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11544,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11544,00
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20280,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22308,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20280,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Hanflowo Produkcyjna "TWÓJ IMPULS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352623229
7.3.3) Ulica: Szaflarska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20280,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 30.04.2021 r. do godziny 10:00 na część 5 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18590,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25740,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18590,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Rozwoju i Psychologii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352810428
7.3.3) Ulica: Starowiejska
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18590,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 30.04.2021r. do godziny 10:00 na Cześć 7, nie złożono żadnej oferty;
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17940,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18590,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17940,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowo Produkcyjna "TWÓJ IMPULS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352623229
7.3.3) Ulica: Szaflarska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo Handlowo Produkcyjna Marzena Bandyk TWÓJ IMPULS
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo Handlowo Produkcyjna Marzena Bandyk TWÓJ IMPULS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17940,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.07.2025 r. - 31.12.2025 r.
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- "Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego - psycholog"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.