Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00023403/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00031860/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
test do identyfikacji i oznaczania lekooporności drobnoustrojów, kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe, asortyment do barwień histologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kasia23@lukasz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
test do identyfikacji i oznaczania lekooporności drobnoustrojów, kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe, asortyment do barwień histologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f847fffc-7844-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023403/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
testy do identyfikacji i oznaczania lekooporności drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatora.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 315000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe oraz dzierżawa systemu do etykietowania kaset i szkiełek4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 109112,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Asortyment zużywalny do barwień histologicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 105910,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj.: brak przekazania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj.: brak przekazania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj.: brak przekazania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie termomodernizacji oraz robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Św. Anny 9 w Tarnowie
- Doposażenie placów zabaw przynależących do żłobków w Gminie Miasta Tarnowa w ramach realizacji Resortowego Programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Tarnowa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych zwróconych organowi rejestrującemu
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA.
- Budowa oświetlenia przy drogach gminnych na terenie Gminy Tarnów w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, monitorów, listw zasilających oraz drukarki dla Centrum Usług Społecznych w Tarnowie, w ramach projektu pn. "PoMOCNY Tarnów".
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową
- Zakup drukarek etykiet dla całego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa sprzętu oraz środków kontrastowych dla Pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów komputerowych, komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych oraz plotera, urządzenia wielofunkcyjnego z podziałem na 2 części.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych do ćwiczeń laboratoryjnych z użyciem promieniowania rentgenowskiego w ramach projektu "Politechnika Częstochowska kształci kadrę dla rozwoju gospodarki"
- Wyposażenie sal dydaktycznych w sprzęt komputerowy w Zespole Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w ramach projektu "Umiem więcej! - informatyk, grafik, programista w ZSE
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.