Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00023403/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00031860/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
test do identyfikacji i oznaczania lekooporności drobnoustrojów, kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe, asortyment do barwień histologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kasia23@lukasz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
test do identyfikacji i oznaczania lekooporności drobnoustrojów, kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe, asortyment do barwień histologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f847fffc-7844-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023403/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
testy do identyfikacji i oznaczania lekooporności drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatora.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 315000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe oraz dzierżawa systemu do etykietowania kaset i szkiełek4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 109112,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Asortyment zużywalny do barwień histologicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 105910,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj.: brak przekazania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj.: brak przekazania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj.: brak przekazania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kasjer-fakturzysta.
- "Remont i doposażenie łazienek w placówkach Centrum Medycznego KOL MED z uwzględnieniem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, objęte dofinansowaniem z PFRON".
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej przy ul. Starodąbrowskiej od ul. Gomoły do ul. Lwowskiej" w ramach zadania pn.: "Budowa dróg i ścieżek rowerowych na terenie Tarnowa"
- "Roboty budowlane - ITS Mickiewicza - Legionów" w ramach zadania pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej"
- "Przebudowa drogi rower. przy ul.Mościckiego od przystanku Mościckiego-Czysta w kierunku mostu wraz z przebudową oświetlenia" w ramach zadania pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych na terenie Tarnowa"
- Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Sąd Okręgowy w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętów komputerowych, plotera, monitora mult. w ramach wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy ZSR im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Dostawa wirówki z chłodzeniem do IHAR-PIB
- Dostawa 2 sterylizatorów kulkowych do IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.