Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065713/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Banku Komórek Macierzystych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skhs.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Banku Komórek Macierzystych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88495e6f-948a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065713/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/21/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 403613,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki do głębokiego zamrażania (w ciekłym azocie) i przechowywania krwi i jej komponentów - 3 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 172239,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dwumetylosulfotlenek 100%, sterylny, strzykawka 10 ml z wężykiem 1 op. = 10×10 ml - 60 opakowań4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 102192,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Puste strzykawki z drenem. Do pobierania próbek krwi lub szpiku z pojemników transferowych, w układzie zamkniętym - 3 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 16479 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki transferowe do preparatów krwi - 2 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 27120 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Probówki polistyrenowe, przejrzyste z korkiem o poj. 4ml. 1op. = 240 szt. Opakowanie z zamieszczoną datą ważności - 20 opakowań4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1007,58 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nożyczki do zgrzewarki TERUMO TSCD-II do jałowego łączenia drenów 1 op.= 140 szt - 44 opakowania4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 59444 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Końcówki do pipet automatycznych i probówki jałowe - 4 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2637 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Metalowe koperty do głębokiego zamrażania komórek - 100 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podłoża do hodowli komórek krwiotwórczych HSC-CFU z metylocelulozą - 2 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Strzykawki 50 ml z drenem i filtrem 150 micronów, pakowane pojedynczo, sterylne. 24 szt. (24 szt. a´ 1 op.) - 48 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4570,56 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia do pobierania próbek CPAK – 101. Sterylna, pojedynczo pakowana. 1 op. = 60 szt. - 1 opakowanie4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3223 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z dnia 18.05.2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z powodu tego iż, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja boiska Orlik
- Zakup serwera pocztowego wraz z oprogramowaniem
- Wykonanie usługi transportowej związanej z remontem i utrzymaniem dróg na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego
- Dostawa przyczepy transportowej dla JRG-6
- Przekazywanie drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR)
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Środowiskiem i Klimatu UMWW w Poznaniu w 2025r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 części
- Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
- Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi dla Szpitala Kolejowego w Pruszkowie
- Sukcesywne dostawy laborat. sprzętu jednoraz. testów diagnostycznych oraz odczynników, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych i elementów zużywalnych do wyk. badań wraz z dzierżawą analizatora
- DEA OZPA 272.27.2025 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SEKWENCJONOWANIA GENOMU
- Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





