eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPunkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie „#Rodzina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472219069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133 D lokal 214

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-318

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 691300349

1.5.8.) Numer faksu: 426763487

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.pcpr@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-lodzkiwschodni.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-491f639c-c220-44d7-8fa9-a3ed96e975cc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie „#Rodzina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-491f639c-c220-44d7-8fa9-a3ed96e975cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096635/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Punkt Interwencji Kryzysowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „#Rodzina” współfinansowanego w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, priorytet FELD.07.00 Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, działanie FELD.07.12 Usługi na rzecz rodziny.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/FELD/PCPR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem usługę polegającą na cyklicznym świadczeniu dyżurów przez psychologa w punktach zlokalizowanych na terenie powiatu łódzkiego wschodniego (Koluszkach i Tuszynie) i będzie świadczona w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2027 r. Trzygodzinne dyżury będą świadczone naprzemiennie w Koluszkach i Tuszynie, raz w tygodniu, w dzień roboczy wskazany w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85111800-8 - Usługi leczenia patologii

4.5.5.) Wartość części: 68310,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem usługę polegającą na cyklicznym świadczeniu dyżurów przez prawnika w punktach zlokalizowanych na terenie powiatu łódzkiego wschodniego (Koluszkach i Tuszynie) i będzie świadczona w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2027 r. Trzygodzinne dyżury będą świadczone naprzemiennie w Koluszkach i Tuszynie, raz w tygodniu, w dzień roboczy wskazany w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 75630,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55405,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55405,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55405,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANCELARIA ADWOKACKA ŁUKASZ KWIATKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322126785

7.3.3) Ulica: 6 Sierpnia 14/203

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-416

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55405,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-06 do 2027-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.