Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031465/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074226 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856637301
1.5.8.) Numer faksu: 856637302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.pogotowie.bialystok.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia technicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54029e47-982d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004422/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa wsparcia technicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031465/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.12.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229623,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów łączności, systemów informatycznych i systemów powiadamiania zespołów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część SWZ.
2. Usługi będą świadczone w następujących lokalizacjach Zamawiającego:
1) ZPD w Białymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok wraz z:
a) Podstacją Białystok, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok
b) Podstacją Białystok ul. Wielkopolska 8, 15-546 Białystok
c) Podstacją Białystok ul. Przędzalniana 29, 15-688 Białystok
d) Podstacją Łapy, ul. Cmentarna 28, 18-100 Łapy
e) Podstacją Zabłudów, ul. Mickiewicza 5, 16-060 Zabłudów
f) Podstacją w Jeżewie Starym, Jeżewo Stare 70, 16-080 Tykocin
g) Podstacją Czarna Białostocka, ul. Tartaczna 5, 16-020 Czarna Białostocka
h) Podstacją Michałowo ul. Fabryczna 2, 16-050 Michałowo
i) Podstacją Wasilków ul. Kryńska 32, 16 – 010 Wasilków
j) Podstacją Korycin ul. Rynek 7/2, 16-140 Korycin.
2) ZPD Sokółka, ul. Pocztowa 1, 16-100 Sokółka wraz z:
a) Podstacją Krynki, ul. Grodzieńska 40, 16-120 Krynki
b) Podstacją Suchowola, ul. Goniądzka 19, 16-150 Suchowola
c) Podstacją Dąbrowa Białostocka, ul. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka
3) ZPD Bielsk Podlaski, ul. Rejonowa 11, 17-100 Bielsk Podlaski wraz z:
a) Podstacją Brańsk, ul. Jana Pawła II 10, 17-120 Brańsk
b) Podstacją Boćki, ul. Brańska 5, 17-111 Boćki
4) ZPD Hajnówka, ul. Prosta 4, 17-200 Hajnówka wraz z:
a) Podstacją Kleszczele, ul. 1-go Maja 17, 17-250 Kleszczele
5) ZPD Mońki, ul. Wojska Polskiego 56, 19-100 Mońki
6) ZPD Siemiatycze, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze wraz z:
a) Podstacją Drohiczyn, ul. Warszawska 12, 17-312 Drohiczyn
7) Wydział Techniczno-Eksploatacyjny SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Pogodna 22
oraz na obiektach, które Zamawiający dzierżawi np. maszty antenowe zlokalizowane na terenie woj. podlaskiego. Ponadto, w przypadku utworzenia przez Zamawiającego nowej podstacji w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie wykonywał usługi również w nowo powstałej/ powstałych lokalizacjach.
3. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 95 ustawy Pzp wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z późń. zm.), zarówno tych zatrudnionych bezpośrednio przez Wykonawcę, jak też ewentualnego Podwykonawcę, w zakresie o którym mowa w § 3 Wzoru umowy, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Usługi opisane w SWZ muszą być świadczone całodobowo, we wszystkie dni w roku, włączając w to niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne od pracy- zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ i wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312600-1 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72110000-9 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego
72212180-4 - Usługi opracowywania oprogramowania medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228780,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MedLAN Wojciech Mytnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422620644
7.3.3) Ulica: Syczewskiego
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-139
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MedLAN Wojciech Mytnik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej 668 Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec w miejscowości Radziłów.
- Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczułek wraz z robotami towarzyszącymi na auli Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej położonej w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
więcej: Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.