eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego "Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski" - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym
obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: +48 (48) 675 36 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.przysucha.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym
obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0481048-7862-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024001/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024911/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6454073,64 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3648411,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych, umożliwiających dojazd do gruntów rolnych, leśnych i zabudowań gospodarczych w miejscowości Hucisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. przysuski w ramach wspierania rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego ( EFRROW ) na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 – Etap I
a) Budowa dróg nr: 4, 6, 10, 12, 21, 22, 23.
- droga nr 4: Szerokość pasa drogowego 8,0 [m], szerokość jezdni 4,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 448,51 [m],
- droga nr 6: Szerokość pasa drogowego 6,0 [m], szerokość jezdni 4,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 129,96 [m],
- droga nr 10: Szerokość pasa drogowego 6,0 [m], szerokość jezdni 4,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 772,78 [m],
- droga nr 12: Szerokość pasa drogowego 6,0 [m], szerokość jezdni 3,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,5 [m], długość 690,37 [m],
- droga nr 21: Szerokość pasa drogowego 9,0 [m], szerokość jezdni 5,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 901 [m],
- droga nr 22: Szerokość pasa drogowego 8,0 [m], szerokość jezdni 5,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 425,67 [m],
- droga nr 23: Szerokość pasa drogowego 8,0 [m], szerokość jezdni 5,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 534,05 [m],
b) Przebudowa dróg nr: 3, 9, 11,
- droga nr 3: szerokość pasa drogowego 8,0 [m], szerokość jezdni 4,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 366,97 [m],
- droga nr 9: szerokość pasa drogowego 9,0 [m], szerokość jezdni 5,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 1778,66 [m],
- droga nr 11: szerokość pasa drogowego 9,0 [m], szerokość jezdni 5,0 [m],
szerokość pobocza 2 x 1,0 [m], długość 722,75 [m],

Ukształtowanie terenu.
Niwelacja terenu polega na ukształtowaniu niwelet w taki sposób aby przebiegiem były zbliżone do istniejącego kształtu terenu oraz umożliwiały spływ nadmiaru wody. Spadki poprzeczne wynoszące odpowiednio 4% na jezdni oraz 6% na poboczach umożliwiają sprawne odprowadzenie wód opadowych z korony drogi. Projektowane drogi wewnętrzne zostały zaprojektowane w dowiązaniu do istniejących rzędnych zlokalizowanych przy drodze powiatowej nr 3306W. Projektowany układ komunikacyjny składa się z dróg wewnętrznych, które docelowo są połączone z drogą powiatową nr 3306W.

Konstrukcje nawierzchni.
Konstrukcję nawierzchni dróg wewnętrznych przyjęto:
- nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 10cm
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 31,5-63mm gr. 15cm
- warstwa wyrównawcza z kruszywa naturalnego gr. 15cm,
- podłoże G1

Projektowana konstrukcja zjazdów:
- nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 10cm
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 31,5-63mm gr. 15cm
- warstwa wyrównawcza
- podłoże G1

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.

Uwaga dotycząca drewna z wycinki.
Drewno z wycinki wykonywanej w trakcie realizacji zamówienia stanowi własność Gminy i Miasta w Przysusze. Wykonawca powinien je zmagazynować na działce na której zlokalizowany jest tartak w miejscowości Hucisko.

Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.

Przedmiot zamówienia w zakresie budowy dróg nr: 4, 6, 10, 12, 21, 22, 23 i przebudowy dróg nr: 3, 9, 11 opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarami robót - załącznik nr 3 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

Uwaga dotycząca zakresu zamówienia:
Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje szerszy zakres niż ten, który objęty jest zamówieniem.
Etap I - Budowy i przebudowa sieci dróg wewnętrznych, umożliwiających dojazd do gruntów rolnych, leśnych i zabudowań gospodarczych w miejscowości Hucisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. przysuski w ramach wspierania rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego (EFRROW) na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, którego dotyczy postępowanie obejmuje:
a) Budowę dróg nr: 4, 6, 10, 12, 21, 22, 23.
b) Przebudowę dróg nr: 3, 9, 11 (przebudowa pozostałych dróg występujących w dokumentacji projektowej nie wchodzi w zakres zamówienia)
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub STWiOR pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2674558,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3959160,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2674558,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Kmita Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe "KAMI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6561329166

7.3.3) Ulica: Kurzelów, ul. Młynarska 12,

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2674558,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.