eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącznik › ROZBUDOWA PLACU ZABAW W ŁĄCZNIKU



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA PLACU ZABAW W ŁĄCZNIKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ŁĄCZNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160811504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 4A

1.5.2.) Miejscowość: Łącznik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psplacznik.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f90f5a67-9a53-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA PLACU ZABAW W ŁĄCZNIKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f90f5a67-9a53-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00549696/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa placu zabaw w Łączniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie realizuje Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łączniku.
Zamówienie obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw przy ul. Fabrycznej 4a, 48-220 Łącznik (dz. nr 505/107) poprzez:
- demontaż istniejących elementów wyposażenia placu zabaw i nawierzchni syntetycznej
- dostawa i montaż nowych elementów wyposażenia placu zabaw, w tym urządzeń zabawowych dostosowanych do korzystania przez osoby ze specjalnymi potrzebami
- utwardzenie powierzchni placu zabaw nową nawierzchnią syntetyczną
- remont chodnika – demontaż nawierzchni z kostki betonowej, poszerzenie i wykonanie nowej podbudowy, ułożenie obrzeży i nawierzchni z kostki betonowej
- remont istniejącego ogrodzenia placu: podmurówki i metalowych przęseł
- dostawa i montaż ławek parkowych, koszy na śmieci, stojaka, tablicy informacyjna,
- prace przy zieleni i nasadzenia.
- wykonanie i montaż nakładek ( tabliczek informacyjnych w alfabecie Braille’a z oznaczeniem rodzaju urządzenia) na poręcze lub inne elementy urządzeń zabawowych z blachy lub laminatu – według ustaleń z Zamawiającym na etapie realizacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- dokumentacja zgłoszenia robót budowlanych (w tym: opis elementów wyposażenia placu zabaw)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- przedmiar robót
- plan zagospodarowania terenu
Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie parametrów odpowiadających normom, w szczególności:
PN-EN 1176-1:2017-12 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań
PN-EN 1176-2+AC:2020-01 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 2: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek
PN-EN 1176-3:2017-12 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 3: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni
PN-EN 1176-4+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 4: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań kolejek linowych
PN-EN 1176-4:2017-12 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 4: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań kolejek linowych
PN-EN 1176-5:2020-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 5: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań karuzel
PN-EN 1176-6+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 6: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących
PN-EN 1176-7:2020-09 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 7: Wytyczne instalowania, kontroli, konserwacji i eksploatacji
PN-EN 1176-11:2014-11 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 11: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań dotyczące sieci przestrzennej
PN-EN 1177+AC:2019-04 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki -- Metody wyznaczania amortyzacji uderzenia.
Zadanie zostało zgłoszone właściwemu organowi administracji budowlanej w dniu 19.06.2023r. i organ ten nie zgłosił sprzeciwu.
Szczegółowy opis urządzeń zabawowych znajduje się w opisie zgłoszenia robót, który zawiera zdjęcia poglądowe i parametry warunkujące prawidłowość zgłoszenia. W SWZ należy zawrzeć następujące warunki oferowania urządzeń zabawowych:
- urządzenia winne być fabrycznie nowe, tj. niepochodzące z rozbiórek i demontażu;
- dopuszcza się odchylenia od wymiarów podanych w opisie zgłoszenia robót +/- 15%, jeżeli nie ma to wpływu na parametry zgłoszonych robót, stref bezpieczeństwa w tym na grubość płyt EPDM
UWAGA .
Zadanie zostało zgłoszone właściwemu organowi administracji budowlanej w dniu 19.06.2023 r. i organ ten nie zgłosił sprzeciwu.

Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652301,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652301,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652301,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argon Klaudiusz Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180190179

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 121/86

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652301,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.