eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-GorceDostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f21e52de-2173-4778-89bb-51735afabcce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045306/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

Część I/ zadanie I - Dostawa i wdrożenie sprzętowego rozwiązania do backupu danych - oprogramowanie do backupu, disaster recovery, macierz dyskowa, archiwizator, urządzenie deduplikujące.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i kompleksowe wdrożenie sprzętowego rozwiązania do backupu danych wraz z oprogramowaniem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- dostawę sprzętu wraz z oprogramowaniem do zarządzania i magazynu danych;
- udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ pn; „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – CZĘŚĆ I” oraz umowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

42965100-9 - System zarządzania magazynami

48822000-6 - Serwery komputerowe

48610000-7 - Systemy baz danych

4.5.5.) Wartość części: 196862,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

Część II/ zadanie II - Dostawa i wdrożenie rozwiązania do wykrywania i reagowania na różnego rodzaju ataki sieciowe i zagrożenia(NDR), rozwiązania do zapobiegania włamaniom(IPS) oraz rozwiązania do zabezpieczenia serwerów internetowych, aplikacji i interfejsów API(WAF). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń:
- klasy NDR – rozwiązania do wykrywania i reagowania na różnego rodzaju ataki sieciowe i zagrożenia,
- klasy IPS – rozwiązania do zapobiegania włamaniom,
- klasy WAF – rozwiązania do zabezpieczenia serwerów internetowych, aplikacji i interfejsów API
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- dostawę urządzeń wraz z oprogramowaniem;
- udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ pn; „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – CZĘŚĆ II” oraz umowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

4.5.5.) Wartość części: 181713,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

Część III/ Zadanie III - Dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM(Security Information and Event Management) i SOAR(Security Orchestration, Automation and Response) - systemu do wykrywania i zarządzania incydentami, podatnościami oraz ryzykiem oraz systemu klasy DLP(Data Loss Prevention) – systemu do ochrony danych przed wyciekiem danych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM(Security Information and Event Management) i SOAR(Security Orchestration, Automation and Response) - systemu do wykrywania i zarządzania incydentami, podatnościami oraz ryzykiem oraz systemu klasy DLP(Data Loss Prevention) – systemu do ochrony danych przed wyciekiem danych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych (analizy przedwdrożeniowej);
- dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania;
- udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową;
- wdrożenie Oprogramowania;
- migrację danych do Systemów z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna;
- udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ pn; „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – CZĘŚĆ III” oraz umowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.5.) Wartość części: 172478,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITBiotic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388536263

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 65A/ 110A

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215225,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215225,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215225,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITBiotic Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388536263

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 65A/ 110A

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215225,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197802,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197802,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197802,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITBiotic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388536263

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 65A/ 110A

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197802,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi:
Część I/ Zadanie I – do 30 dni od daty podpisania umowy.
Część II/ Zadanie II - do 30 dni od daty podpisania umowy.
Część III/ Zadanie III - do 60 dni od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.