eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Budowa windy w Urzędzie Miasta Zgierza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy w Urzędzie Miasta Zgierza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa windy w Urzędzie Miasta Zgierza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e33f284-6a48-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa windy w Urzędzie Miasta Zgierza .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
• dobudowa zewnętrznej windy do budynku Urzędu Gminy Miasta Zgierz przy placu Jana Pawła II 16 na działce o nr ewid. 271/2 dostosowanej do obsługi osób z niepełnosprawnościami wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz dostosowanie dachu i jego odwodnienia do projektowanego szybu windowego
• likwidacja istniejących zewnętrznych schodów do kondygnacji podziemnej budynku Urzędu,
• likwidacja istniejącego bunkra na działkach 271/2 i 271/3 wraz prowadzącymi do niego schodami zewnętrznymi,
• dobudowa schodów żelbetowych prowadzących do kondygnacji podziemnej w śladzie istniejącego bunkra.
Inwestycja finansowana jest z:
• Projekt „Zgierz – nowoczesne miasto po godzinach” w ramach programu „Rozwój Lokalny” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021 i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014 – 2021
• Program pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III – obszar B ze środków PFRON
Realizacja budowy przebiegać będzie jednofazowo:
1. Wykonanie robót budowlanych.
2. Budowa i przebudowa części budynku w zakresie przewidzianym w projekcie budowlanym oraz przygotowanie korytarzy I i II pietra oraz wyburzenie otworów w ścianie zewnętrznej budynku w miejscu wejścia do windy.
3. Zagospodarowanie terenu, w tym: usuniecie bunkra, przebudowa schodów prowadzących do piwnicy, naprawa i uzupełnienie kostki betonowej na parkingu w zakresie zlikwidowanego bunkra oraz w bezpośrednim styku windy z parkingiem.
4. Przebudowa dachu budynku w bezpośrednim styku z szachtem windy.
5. Zmiana instalacji elektrycznej w zakresie podłączenia windy do zasilania i podłączenia windy do SSP.
6. Zmiana lokalizacji rury spustowej oraz wpięcia jej w instalacje kanalizacji deszczowej na terenie parkingu Urzędu Miasta.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną, techniczną oraz specyfikacją techniczną.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności:
• koszty wywozu gruzu i utylizacji innych materiałów,
• koszty zabezpieczenia prowadzonych robót,
• koszty zabezpieczenia terenu w trakcie prowadzenia robót budowlanych,
• koszty usunięcia nasadzeń,
• inne określone w Ogólnych Warunkach Umowy wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Wykonawca powinien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe na terenie inwestycji.
3. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje zajęty pod zaplecze teren.
4. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym.
5. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie inwestycji bez zgody Zamawiającego.
Zaleca się, by przed złożeniem ofert Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z warunkami panującymi w terenie.
Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu z 14-dniowym wyprzedzeniem harmonogram wykonywanych prac.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy dla przedmiotowego zadania.
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności:
prace ogólnobudowlane.
Załączniki:
1) Projekt budowlany
2) Projekt techniczny
3) Specyfikacja techniczna – wymagania ogólne dobudowy zewnętrznej windy do budynku Urzędu Miasta
4) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych B-02.10.02.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1072962,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Korzyckii Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 473215961

7.3.3) Ulica: B. Żeleńskiego 27/10

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja finansowana jest z:
• Projekt „Zgierz – nowoczesne miasto po godzinach” w ramach programu „Rozwój Lokalny” współfinansowanego ze
środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021 i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru
Gospodarczego na lata 2014 – 2021
• Program pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III – obszar B ze środków PFRON

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.