Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454963/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00479638/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy w Urzędzie Miasta Zgierza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy w Urzędzie Miasta Zgierza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e33f284-6a48-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa windy w Urzędzie Miasta Zgierza .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454963/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
• dobudowa zewnętrznej windy do budynku Urzędu Gminy Miasta Zgierz przy placu Jana Pawła II 16 na działce o nr ewid. 271/2 dostosowanej do obsługi osób z niepełnosprawnościami wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz dostosowanie dachu i jego odwodnienia do projektowanego szybu windowego
• likwidacja istniejących zewnętrznych schodów do kondygnacji podziemnej budynku Urzędu,
• likwidacja istniejącego bunkra na działkach 271/2 i 271/3 wraz prowadzącymi do niego schodami zewnętrznymi,
• dobudowa schodów żelbetowych prowadzących do kondygnacji podziemnej w śladzie istniejącego bunkra.
Inwestycja finansowana jest z:
• Projekt „Zgierz – nowoczesne miasto po godzinach” w ramach programu „Rozwój Lokalny” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021 i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014 – 2021
• Program pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III – obszar B ze środków PFRON
Realizacja budowy przebiegać będzie jednofazowo:
1. Wykonanie robót budowlanych.
2. Budowa i przebudowa części budynku w zakresie przewidzianym w projekcie budowlanym oraz przygotowanie korytarzy I i II pietra oraz wyburzenie otworów w ścianie zewnętrznej budynku w miejscu wejścia do windy.
3. Zagospodarowanie terenu, w tym: usuniecie bunkra, przebudowa schodów prowadzących do piwnicy, naprawa i uzupełnienie kostki betonowej na parkingu w zakresie zlikwidowanego bunkra oraz w bezpośrednim styku windy z parkingiem.
4. Przebudowa dachu budynku w bezpośrednim styku z szachtem windy.
5. Zmiana instalacji elektrycznej w zakresie podłączenia windy do zasilania i podłączenia windy do SSP.
6. Zmiana lokalizacji rury spustowej oraz wpięcia jej w instalacje kanalizacji deszczowej na terenie parkingu Urzędu Miasta.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną, techniczną oraz specyfikacją techniczną.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności:
• koszty wywozu gruzu i utylizacji innych materiałów,
• koszty zabezpieczenia prowadzonych robót,
• koszty zabezpieczenia terenu w trakcie prowadzenia robót budowlanych,
• koszty usunięcia nasadzeń,
• inne określone w Ogólnych Warunkach Umowy wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Wykonawca powinien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe na terenie inwestycji.
3. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje zajęty pod zaplecze teren.
4. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym.
5. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie inwestycji bez zgody Zamawiającego.
Zaleca się, by przed złożeniem ofert Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z warunkami panującymi w terenie.
Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu z 14-dniowym wyprzedzeniem harmonogram wykonywanych prac.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy dla przedmiotowego zadania.
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności:
prace ogólnobudowlane.
Załączniki:
1) Projekt budowlany
2) Projekt techniczny
3) Specyfikacja techniczna – wymagania ogólne dobudowy zewnętrznej windy do budynku Urzędu Miasta
4) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych B-02.10.02.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1072962,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Korzyckii Michał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 473215961
7.3.3) Ulica: B. Żeleńskiego 27/10
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MICHAŁ KORZYCKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MICHAŁ KORZYCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
• Projekt „Zgierz – nowoczesne miasto po godzinach” w ramach programu „Rozwój Lokalny” współfinansowanego ze
środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021 i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru
Gospodarczego na lata 2014 – 2021
• Program pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III – obszar B ze środków PFRON
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Zabezpieczenie boiska w Giecznie"
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
- Dostawa środków materiałów do utrzymania i konserwacji infrastruktury lotniskowej
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Sukcesywne dostawy sprzętu urologicznego jedno- i wielorazowego użytku
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.